مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفدهم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های جنوبی کشور خریداری کرده و قصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه کامیون به استان اصفهان را دارد.

سردار حاجیان افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران به محور‌های مواصلاتی منتهی به این استان اعزام شدند و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت:با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع، روز گذشته خودرو کامیون حامل مواد افیونی در محور اصلی شهرستان نائین شناسایی و توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی ازخودرو ۶۵ کیلو گرم تریاک کشف شده است، افزود: در این پرونده یک نفردستگیر و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

توقیف ۲۶ دستگاه موتورسیکلت

سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: برای پیشگیری از وقوع سرقت و حوادث ترافیکی طرح مشترک پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح توقیف و برخورد با موتور سواران متخلف اجرا شد.

سرهنگ رشید تبارافزود: در این ظرح، ۲۵ دستگاه موتور سیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: متخلفان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کشف ۴ دستگاه ماینر درآوج

سرهنگ شهرام منصوری فرمانده انتظامی آوج گفت: پس از کسب خبر مبنی بر نگهداری تعدادی ماینر در یک واحد صنفی واقع در یکی از محلات این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی محل موردنظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند.

سرهنگ منصوری تصریح کرد: در این بازرسی ۴ دستگاه ماینر به همراه یک دستگاه مودم و تعدادی لوازم دیگر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج ارزش تقریبی اقلام کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد ریال عنوان کرد وافزود:در این پرونده یک نفر دستگیر وبرای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف دوچرخه‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در قزوین

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در شهر قزوین به یک دستگاه خودوری نیسان وانت در حال تخلیه بار مشکوک شدند.

سردار مهدی حاجیان افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۴۰ دستگاه دوچرخه مونتاژ نشده خارجی و فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص محموله توقیف و به همراه مالک دوچرخه‌ها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.