مدیرعامل شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان گفت:با بومی سازی تجهیزات پزشکی در این شرکت دانش بنیان در دو سال گذشته از خروج ۱۰۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نوید نجات بخش مدیرعامل شرکت بهیارصنعت سپاهان اصفهان در ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب به مناسبت گرامیداشت هفته کار وکارگر گفت: باعث افتخار است که از بین صدهاهزار واحدتولیدی درکشور امروز جزء هفت شرکتی انتخاب شدیم که با رهبر معظم انقلاب ارتباط تصویری برقرار کرد.

او ۲۰ سال فعالیت دانش بنیان با بکارگیری بیش از ۳۲۰ نیروی انسانی با تجربه و جوان را عملکرد این شرکت بیان کرد و افزود: بیش از ۷۵ درصد از این کارکنان دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکترا هستند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان افزود: طراحی و ساخت دستگاه ایکس ری کانتینری کالای مورد نیاز کشور هم از دستاورد‌های مهم این شرکت دانش بنیان در سال ۹۶ است که در کمترین زمان ممکن در شش ماه بومی سازی شد.

نوید نجات بخش، از واردات ۱۵ دستگاه ایکسری از طریق گمرک نظام جمهوری اسلامی انتقادکرد و افزود: با بومی سازی تجهیزات پزشکی در این شرکت دانش بنیان در دو سال گذشته از خروج ۱۰۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شده است.

او گفت: همچنین در صورت حمایت از انبوه سازی دیگر محصول دانش بنیان این شرکت باعنوان دستگاه شتاب‌دهنده خطی پزشکی با حمایت وزارت بهداشت می‌توان نیاز کشور را تامین کرد.

مدیرعامل شرکت بهیارصنعت سپاهان اصفهان، راه اندازی خط تولید دستگاه تولید ماسک درمدت ۱۵ روز را از دیگر دستاورد‌های مهم این شرکت دانش بنیان در شیوع کرونا دانست و افزود: با شیوع کرونا پژوهشگران این شرکت در مدت سه ماه ۸۰ خط تولید با ۶۰ دستگاه تولید ماسک راه اندازی کرده و زمینه تولید انبوه ماسک برای تامین مصرف مورد نیاز را فراهم کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار