استفاده از ظرفیت پیشکسوتان برای انتقال ارزش‌های انقلاب در فضای مجازی

باید از ظرفیت پیشکسوتان چهارمحال و بختیاری برای انتقال ارزش‌های انقلاب در فضای مجازی و رسانه ها استفاده کرد.

دشمنان نظام به دنبال هویت زدایی از مؤلفه‌های انقلاب اسلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: دشمنان نظام و رسانه‌های ضدانقلاب، به دنبال هویت زدایی از مؤلفه‌های انقلاب اسلامی هستند و در این زمینه باید همواره مراقب دسیسه دشمن بود.

او افزود: برگزاری مناسبت‌ها و آیین‌هایی که یادآور انقلاب اسلامی است، در جامعه باید جدی گرفته شود و برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان و مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس تلاش کرد.

مردانی اظهار داشت: در شرایط کنونی، از ظرفیت پیشکسوتان برای انتقال این ارزش‌ها در فضای مجازی و رسانه ها باید استفاده نمود.

او اضافه کرد: سوم خردادماه و سالروز آزادی خرمشهر، به عنوان الگویی برای معرفی نقش برجسته افتخارات سرداران و رزمندگان به نسل جوان است.

مردانی با اشاره به بزرگداشت روز قدس و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد در شرایط کرونایی ادامه داد: این برنامه‌ها در صورت کم شدن زمینه انتقال ویروس کرونا و مساعد شدن شرایط استان، براساس پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: دفاع مقدس ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار