مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر گفت:تمامی ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه روزانه ضدعفونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه، از تداوم اجرای طرح ضدعفونی روزانه ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری این شهر باهدف مبارزه با گسترش بیماری کرونا خبر داد.

سجاد سلیمانی تأکید کرد: ضدعفونی ناوگان‌های اتوبوس و تاکسی تا زمانی که این بیماری با طیف شیوع گسترده جان شهروندان را تهدید می‌کند، ادامه خواهد یافت.

به گفته او این اقدام به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مسافران، هر روز توسط اکیپ‌های ثابت و سیار مستقر در سطح شهر انجام می‌شود.

سلیمانی گفت: با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل شهری، وظیفه جابجایی مسافران را به صورت مداوم برعهده دارد، در تلاشیم تا با انجام اقدام‌های لازم از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر بیان کرد: در این راستا نیازمند همکاری صبورانه همشهریان در رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل ونقل عمومی هستیم.

سلیمانی همچنین با تأکید بر اینکه طرح جداسازی کابین راننده از جایگاه مسافران و طرح فاصله گذاری اجتماعی به جد در ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه اجرا می‌شود، از مسافران خواست تا این موضوع را رعایت نمایند.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه، از توزیع ماسک مورد نیاز رانندگان در ناوگان‌های شهری خبر داد و گفت: شهروندان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در سفر‌های درون شهری همچون گذشته از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده کنند.

سلیمانی تأکید کرد: برای مهار و ریشه‌کن کردن کرونا و تا زمان کنترل این ویروس، در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید رانندگان تاکسی دو نفر در صندلی عقب سوار کنند، و شهروندان و رانندگان اتوبوس‌ها نیز بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی در اتوبوس‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.