مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از تعمیر و بازسازی پل عابر پیاده بلوار مستضعفین سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عرفان فتحی مدیر شهرداری منطقه دو سنندج در جمع خبرنگاران گفت: وجود پل عابر پیاده در خیابان‌ها موجب شده است تا رانندگان با اطمینان خاطر بیشتر و بدون در نظر گرفتن تردد عابران، به مسیرشان ادامه بدهند.

او بیان کرد: یکی از بلوار‌های پرتردد در سطح شهر بلوار مستضعفین است که در راستای ایمنی شهروندان یک دستگاه پل عابر پیاده در ورودی ترمینال تهران نصب شده است.

فتحی گفت: عرشه و پایه پل عابر پیاده واقع در این بلوار بر اثر تصادف و برخورد خودرو‌های سنگین آسیب دیده بود.

او از تعمیر و بازسازی این پل عابر پیاده خبر داد و گفت: عملیات تعمیر و بازسازی پل به منظور تامین ایمنی شهروندان، کاهش تصادفات در حال انجام است.

فتحی تصریح کرد: لوله عرشه این پل به طول ۸ متر از هر دو طرف ۴ متر در عرض ۵/۱ متر برش داده و تعویض شد و کف پل نیز به طول ۴ متر در عرض ۵/۱ متر نیز که به صورت عاج‌دار بود تعویض شد.

ساعد موچشیمدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد نیز گفت: 4 مغازه غیرمجاز در ناحیه منفصل شهری حسن آباد پلمپ شد.

  او بیان کرد: برخی از ساکنان ملک‌های ساختمانی خود را صورت غیرقانونی و غیرمجاز در کاربری‌های مغایر مورد استفاده قرار داده بودند.

ساعد موچشی بیان کرد: پرونده چند مغازه که به صورت غیرمجاز و در کاربری مغایر در ناحیه منفصل شهری حسن آباد توسط شهروندان مورد استفاده قرار گرفته بود، به کمیسیون ماده صد ارجاع شد.

او از پلمپ 4 مغازه با کاربری مغایر در ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد خبر داد و افزود: در اجرای بند 24 ماده 55 قانون شهرداری‌ها؛ پس از بررسی های انجام شده این مغازه‌ها پلمپ شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.