مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در لایو اینستاگرام، پیرامون وضعیت مخابرات منطقه البرز با مخاطبان به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات، شب گذشته چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت، از طریق برنامه زنده اینستاگرامی با مخاطبان پیرامون بررسی وضعیت و مسائل کلی مخابرات منطقه البرز و همچنین پرسش و پاسخ با مخاطبان و کارکنان از طریق صفحه شخصی خود به گفتگو پرداخت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این گفتگوی مجازی گفت: تمام تلاش‌های خود را در راستای جهش تولید ملی و استفاده از تجهیزات داخلی مخابراتی، برنامه ریزی و اجرا کرده ایم. در حوزه VDSL در استان البرز نیز اقدامات مناسبی انجام شده که مشتریان این منطقه نیز بتوانند از سرعت اینترنت مناسب‌تر و فناوری بالاتری برخوردار باشند. همچنین تغییر نسل تکنولو‍‍ژی ارتباطات ثابت، و ورود زیرساخت مهم VDSL با همکاری شرکت مخابرات ایران موجب دسترسی مشتریان به پهنای باند مناسب و بالا می‌شود.

او همچنین با اشاره به پرداختی‌های اخیر مردم به این شرکت گفت: در تلاشیم از اردیبهشت ماه پرداخت‌ها به روال منظم سابق برگردد و تمام تلاش مدیریت شرکت، تحقق رضایتمندی مشتریان و کارکنان در بخش‌های مختلف است. همچنین سعی داریم در جا‌هایی که به عنوان وضعیت سفید اعلام می‌شود، با تمام ملاحظات بهداشتی مکان‌های رفاهی را به تدریج در اختیار قرار دهیم.

سید مجید صدری با دعوت از تمامی تولیدکنندگان داخلی از آنان خواست در زمینه ارائه تجهیزات مورد نیاز با این شرکت همکاری کنند تا با کمک یکدیگر، شعار جهش تولید و چرخه کامل زنجیره تامین داخلی را محقق سازند.

وی با بیان اینکه سهام مخابرات از ابتدای فعالیت مدیریت فعلی ارزشی چند برابری پیدا کرده است، افزود: در تلاشیم تا بهترین امانتدار برای سهام کارکنان بوده و این روند را گسترش دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان گفت: امیدواریم به برکت روز‌های ماه مبارک رمضان، ضمن استفاده از فیوضات معنوی این ماه مبارک، ویروس منحوس کرونا از میهن اسلامی مان هر چه سریع‌تر ریشه کن شود.

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.