رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران گفت: علت مخالفت و انتقاد ما نسبت به از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، حفظ سلامتی بازیکنان است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا اسدی رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران در رابطه با علت مخالفت این باشگاه با از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با ۲ دید می‌توان به این مساله نگاه کرد. در درجه اول مسائل اقتصادی است که این مساله را در آینده می‌توان جبران کرد. اما مساله مهم‌تر سلامتی جامعه ورزش و بازیکنان است که اگر به خطر بیفتد جبران ناپذیر است.

او ادامه داد: از آن جا که ویروس کرونا ناشناخته است و هنوز نمی‌توان درباره اثرات کوتاه مدت و بلند مدت اظهار نظر دقیقی کرد، بنابراین ادامه دادن مسابقات لیگ برتر باعث به خطذ انداختن جان بازیکنان می‌شود.

وی افزود: یکی از اثراتی که ویروس کرونا بر بدن انسان می‌گذارد، تضعیف کردن ریه است. این مساله باعث می‌شود قدرت تنفسی کاهش پیدا کند. برای بازیکنان فوتبال که ۹۰ دقیقه بازی می‌کنند و نیاز به قدرت تنفسی بالا دارند این مساله بسیار خطرناک است. خسارات مالی را در آینده می‌توان جبران کرد، ولی هیچ چیزی بالا‌تر از سلامتی نیست.

اسدی درباره موضع تیم فوتبال نساجی در صورتی که مسئولان سازمان لیگ فوتبال دستور به ادامه کار دهند بیان کرد: هدف ما از مخالفت با ادامه مسابقات رویکرد سلامت محور بود. اگر قرار باشد مسابقات لیگ برتر ادامه پیدا کند ما تابع قوانین هستیم و در مسابقات شرکت می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی در رابطه با وضعیت تمرینات تیم نساجی گفت: تمامی بازیکنان ما تمرینات خود را از راه دور و زیر نظر سرمربی خود دنبال می‌کنند. اما مساله مهم این است که ورزش فوتبال نیاز به فضای باز و تمرینات هوازی دارد و ما زمان لازم برای انجام این تمرینات را نیاز داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار