میروسلاو کلوزه بازیکن سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان به عنوان مربی به این تیم معرفی شد

کلوزه مربی بایرن مونیخ شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, باشگاه بایرن مونیخ آلمان اعلام کرد میروسلاو کلوزه بازیکن سابق این تیم رسما دستیار سرمربی این تیم هانس فلیک تا پایان فصل قوتبالی شد.

باشگاه بایرن مونیخ در این بیانیه اعلام کرد: کلوزه که در حال حاضر سرمربی تیم U-۱۷ بایرن مونیخ است، از ماه ژوئیه با حضور در کادر فنی مربی فلیک خواهد بود. کلوز قراردادی یک ساله را با ما امضا کرد، در حالی که مقرر شد قرارداد دستیار مربی دیگر تیم دنی روهل روئل تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ تمدید شود.

کارل هاینز رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ از حضور کلوزه در تیمش ابراز خوشحالی کرد و گفت: او موفق‌ترین مهاجم آلمانی در ۲۰ سال گذشته است. من مطمئنم که او می‌تواند در شغل جدیدش از مهاجمان ما استفاده کند. کلوزه ۴۱ ساله گزینه بهتری برای دستیاری در کادر فنی است.

کلوزه نیز در رابطه با حضورش در بایرن مونیخ بیان کرد:  من مشتاقانه منتظر شروع مأموریت جدیدم هستم.   با فلیک رابطه خوبی دارم. ما از زمان حضور در تیم ملی  همدیگر را می‌شناسیم. ما هم در زندگی شخصی و هم بحث حرفه‌ای با هم در ارتباطیم و اعتماد به نفس لازم را داریم. این یک گام پیشرفت در حرفه من به عنوان مربی است و امیدوارم تجربیات خود را برای کمک به بایرن مونیخ در راه رسیدن به اهداف ورزشی  انجام دهم.


بیشتر بخوانید: تست کرونای بازیکنان بایرن مونیخ منفی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار