عبدالملک الحوثی: ظلم اسرائیل به مردم فلسطین بزرگترین ظلم روی زمین است

رهبر جنبش انصارالله ضمن برحذر داشتن مردم از حمایت از آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد ظلم رژیم صهیونیستی بزرگترین ظلم روی زمین است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسب ماه مبارک رمضان گفت: از خطرناک‌ترین کار‌ها این است که انسان در ظلم به یک ملت و امت شریک باشد.
 
عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: ظلم صهیونیست‌ها چه بسا بزرگترین ظلم روی زمین باشد و از طریق نفوذشان در دولت‌های بزرگ این ظلم در تمام دنیا امتداد یافته است.
 
رهبر انصارالله یمن ادامه داد: هر کسی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با اسرائیل هماهنگ است، در کنار آن قرار دارد و در ظلم جهانی آن شریک است.
 
وی تاکید کرد که مردم باید از هر نوع تایید آمریکا، اسرائیل و وابستگان به آن‌ها به دور باشند. آنچه انسان را با ظالمین و جنایت‌های آن‌ها مرتبط می‌سازد خطرناک است.
 
سید عبدالملک بدر الدین الحوثی گفت: کسانی که برای بازداشتن امت اسلامی از مقابله با آمریکا تلاش می‌کنند، شریک جرم آمریکا در دنیای اسلام هستند.
 
رهبر انصارالله یمن گفت: عربستان سعودی و امارات برای رابطه با اسرائیل از طریق پخش سریال‌های دروغین و توهین کننده به مردم فلسطین، تبلیغ می‌کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
پیروزی با مردم یمنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود به مردم ازاده و شریف یمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود به شرفت
آخرین اخبار