فرخي : توزيع آرد خارج از شبكه و با قيمت آزاد ظلم به مردم و كشور است و با خاطيان برخورد قاطع مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،سعیدفرخی معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مركزي گفت: چرخه توليد نان و بهبود عملكرد از مزرعه تا سفره مردم در اين فرآورده خوراكي پرمصرف بايد با قوت و مي طلبد كه بخش هاي متولي به طور مستمر روند توليد آرد در كارخانه ها و كيفيت كار نانوايي ها را رصد كنند.

فرخی افزود:تامين رضايت اقشار مردم از كيفيت نان امري ضروري است و نانواها نيز به تازگي از كيفيت گندم، كمبود آرد و افزايش قيمت ها ناراضي هستند كه اين مهم نشان از كافي نبودن اقدام هاي انجام شده در اين حوزه است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مركزي خاطرنشان كرد: جلوگيري از افزودن تركيبات ناسالم و غير مجاز به نان از جمله وظايف ذاتي و اخلاقي دستگاه ها است و بايد با كنترل و كيفيت بيشتر كوشيد تا سلامت و رضايتمندي مردم از نان حاصل شود.
فرخي يادآور شد: با توجه به تخصيص ارز 42 هزار ريالي به كالاهاي اساسي مورد نياز جامعه و تلاش دولت براي تامين و جلوگيري از افزايش قيمت محصولات، توزيع آرد خارج از شبكه و با قيمت آزاد ظلم به مردم و كشور است و با خاطيان برخورد قاطع مي شود.

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزي نيز در اين نشست گفت: 2 هزار و 254 مورد بازرسي در سال جاري از نانوايي هاي اين استان انجام شده و تاكنون 157 پرونده تخلف به ارزش يك ميليارد و 324 ميليون ريال براي اين واحدها تشكيل شده است.

انتهای پیام /ک

برچسب ها: نانوایی ، قیمت ، تخلف ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.