معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: باید صحت و دقت خبردر فضای مجازی رعایت شود.

باید صحت و دقت خبردر فضای مجازی رعایت شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی که با حضور مدیران و ادمین‌های کانال‌های فضای مجازی برگزار شد گفت: در فضای مجازی عطش نشر خبر در اولین فرصت بسیار است که باید صحت و دقت خبر هم رعایت شود.

بهروز اکرمی رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی در جلسه این شورا که با حضور مدیران و ادمین‌های کانال‌های فضای مجازی برگزار شد گفت: در فضای مجازی عطش نشر خبر در اولین فرصت بسیار است که باید صحت و دقت خبر هم رعایت شود.

اکرمی افزود: درفضای مجازی نیاز به افزایش اطلاعات و سرگرمی جامعه بسیار است فضای مجازی برای افکار و سلیقه‌های متفاوت می‌تواند تولید خبر مفید و مثمر ثمر داشته باشد و در مجموع جذابیت داشته باشد

او با بیان اینکه فضای مجازی سیال است و زمان مشخص ندارد و قابل دسترس است و سریع و آسان است اضافه کرد: از دیگر مشخصه‌های فضای مجازی این است که نظم ناپذیر است و چارچوبی ندارد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی بیان کرد: مردم در خبر‌های حیاتی به سایت‌ها و کانال‌ها و رسانه‌های رسمی مراجعه می‌کنند که نشان از این دارد که رسانه‌های رسمی همچنان مرجع خبری مردم هستند.

او ادامه داد: این جلسه برگزار شد تا نظرات و دیدگاه‌های مدیران کانال‌ها شنیده شود و از نقطه نظرات آن‌ها بهره‌مند شویم.

نهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با حضور مدیران و ادمین‌های کانال‌های فضای مجازی معاون سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.