رئیس هیئت ورزش بیماران خاص اندیمشک گفت: تیم هیئت بیماران خاص این شهرستان در ۱۲ المپیاد ورزشی انجام شده تعداد ۶ بار قهرمانی استان، ۴ بار مقام دوم و ۲بار مقام سوم استانی را داشته است.

مریم سهرابی رئیس هیئت ورزش بیماران خاص اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: تیم هیئت بیماران خاص اندیمشک در ۱۲ المپیاد ورزشی انجام شده تعداد ۶ بار قهرمانی استان، ۴ بار مقام دوم و ۲بار مقام سوم استانی را به صورت تیمی داشته است.

او افزود: هیئت ورزش بیماران خاص از سال ۹۴ با دعوت تمامی بیماران خاص شهرستان شامل ۲۴۵ نفر شروع به فعالیت کرد و در قالب فرم‌هایی ثبت نام صورت گرفت و تعداد ۸۰ نفر عضو این هیئت شدند.

سهرابی تصریح کرد: اعضای این هیات در ۴ رشته ورزشی دارت، شطرنج، تنیس روی میز و تیراندازی بودند و تعداد ۴۰ نفر از این ورزشکاران به دلیل نداشتن توانایی در انجام فعالیت‌ها انصراف دادند.

رئیس هیئت ورزش بیماران خاص اندیمشک اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه اعضای تالاسمی تعداد ۲۵ ورزشکار وجود دارد که ۱۵ نفر از آن‌ها به صورت حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستند و در رشته‌های فوتسال و شنا نیز مقام‌های قابل توجهی را بدست آورده اند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان اندیمشک،گفت: انتظار می‌رود حمایت بیشتری از این قهرمانان در موضوعات کمک به درمان و اشتغال صورت بگیرد.

سهرابی علاوه بر مسئولیت رئیس هیات ورزش بیماران خاص اندیمشک، ریاست کمیته آموزش بیماران خاص استان خوزستان نیز را بر عهده دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.