رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش گیلان گفت: ۸۲۰ مدرسه غیر دولتی در گیلان به شبکه شاد متصل شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حمید آقاجانی، رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش گیلان  با اشاره به اینکه ۸۴۶ مدرسه غیر دولتی با ۶۰ هزار و ۶۴۳ دانش آموز در استان گیلان مشغول به فعالیت هستند،گفت:  بیش از ۲۵ هزار نفر از آنها به شبکه شاد متصل شده اند.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و انجام آموزش‌های از طریق فضای مجازی به ویژه با راه اندازی شبکه «شاد» از سوی وزارت آموزش و پرورش، افزود: از مجموع مدارس غیر دولتی گیلان ۸۲۰ مدرسه و ۲۵ هزار و ۴۵۲ دانش آموز در شبکه «شاد» عضو هستند.

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش گیلان به سوالات والدین در زمینه چگونگی هزینه این مدارس اشاره کرد و افزود: با مشخص شدن پایان سال تحصیلی و چگونگی بازگشت شهریه‌های غیر درسی، تصمیم گیرهای گرفته به خانواده دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

حمید آقاجانی  با تأکید بر اینکه مدارس غیر دولتی باید همه خدمات آموزشی پیش بینی شده برای سال تحصیلی را به دانش آموزان ارائه دهند، گفت: با توجه به تعطیل نشدن آموزش‌ها والدین باید شهریه درسی مدارس را پرداخت کنند.

او همچنین با اشاره به موضوع پرداخت حقوق معلمان مدارس غیر دولتی، افزود: مدیران مدارس غیر دولتی موظف به پرداخت حقوق معلمان این مدارس بر اساس قراردادهای موجود هستند در صورت عدم پرداخت حقوق معلمان این مدارس می‌توانند با سامانه تلفنی ۴۳۱۷ تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.