فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: ما دشمن واقعی محرومیت و فقر هستیم اما در مبارزه با فقر و محرومیت، به همکاری همگان نیاز داریم.

افتتاح ۱۳۹ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پیش از ظهر امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان گفت: ما دشمن واقعی محرومیت و فقر هستیم، اما در مبارزه با فقر و محرومیت، به همکاری همگان نیاز داریم و در این مبارزه باید قرارگاهی عمل کرد.

او با تاکید براینکه همه بدانند همان‌طور که دشمن آمریکای و صهیونیت هستیم دشمن فقر و محرومیت نیز هستیم، اظهار کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها به دلیل آنکه آن‌ها دشمن دین خدا و اهل بیت (ع) و ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی هستند، ما دشمن آن‌ها خواهیم بود، زیرا هدف آن‌ها براندازی نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که سرلوحه همه کار‌ها باید حفظ کرامت افراد باشد، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی در همه جا باید صورت بگیرد و جنوب و شرق و غرب و شمال و حاشیه مرکز استان فرقی ندارد هرکجا که محرومیت باشد، باید محرومیت‌زدایی صورت گیرد.

او با اشاره به اینکه امروز ۱۳۹ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در ۲۳ شهرستان استان افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: برآورد هزینه اولیه این ۱۳۹ پروژه عمرانی ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که این پروژه‌ها با هزینه ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اجرا شدند گفتنی است که این پروژه‌ها در کمتر از ۶ ماه اجرا شده‌اند.

معروفی افزود: در روز‌های اول و دوم ماه مبارک رمضان مجموعه بسیج سازندگی در مناطق سیل‌زده زهکلوت و ده رضا ریگان یک هزار و ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی را تکمیل و تحویل دادند.

او با تاکید بر اینکه در خدمت‌رسانی به محرومین نباید نگاه سیاسی، قومیتی و مذهبی داشت بیان کرد: در کار‌های جهادی هم هزینه‌ها و هم بازه زمانی پیش‌بینی شده کاهش پیدا می‌کند ضمن آنکه در کار جهادی مشارکت جدی مردمی و نظارت جبهه مردمی بر نحوه عملکرد را در بر دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: این ۱۳۹ پروژه شامل آبرسانی در ۵ شهرستان در قالب ۱۳ پروژه، اجرای لایروبی قنوات در ۴ شهرستان در قالب ۵ پروژه، یک پروژه تهیه استخر و ذخیره آب، تعمیر و ساخت مسجد و حسینیه در ۴ شهرستان در قالب ۱۵ پروژه، ۳ پروژه انتقال آب و احداث کانال در سه شهرستان، ۴ پروژه خانه عالم در سه شهرستان، ساخت و تکمیل خانه‌های محروم در ۱۲ شهرستان در قالب ۵۳ پروژه، احداث ۲ زمین ورزشی روباز در یک شهرستان، یک حمام عمومی در یک شهرستان، احداث سرویس بهداشتی در ۷ شهرستان در قالب ۳۶ پروژه، احداث یک باب غسال‌خانه در یک شهرستان، ساخت ۳ مدرسه در سه شهرستان، ۲ باب مسکن مددجویان در یک شهرستان می‌باشند.

معروفی اعلام کرد: در ۲۵ اردیبهشت‌ماه فاز اول خانه‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد در شرق و غرب استان به مددجویان واگذار خواهند شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.