توزیع ۷ هزار و ۵۰۰ بن کارت معیشتی در مناطق کم برخوردار شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در ارتباط ویدئو کنفرانسی با دفاتر تسهیل گری فعال در شهر شیراز دستور آغاز توزیع ۷ هزار و ۵۰۰ بن کارت معیشتی در مناطق کم برخوردار و بین خانواده های آسیب دیده از کرونا شهر شیراز را صادر کرد.
 
او، با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۸۰۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان با مشارکت نهاد‌ها و گروه‌های مختلف توزیع شده است، بیان کرد: این بن کارت‌ها به صورت نقدی برای خرید اقلامی که خانوار‌ها به عنوان نیاز خود تشخیص می‌دهند در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.
 
نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: ۱۰۰ وام ۱۰ میلیون تومانی و ۵۰۰ وام ۵ میلیون تومانی قرض الحسنه برای کادر درمان در بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا در استان تامین می شود.
 
رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر اینکه توجه به شرایط رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و رفع بخش‌هایی از نیاز‌های این افراد مد نظر قرار دارد، ادامه داد: در این زمینه کارت‌های هدیه‌ای برای تقدیم به ۲ هزار نفر از رزمندگان تدارک دیده شده که با هدف تجلیل از جانفشانی‌ها و رفع بخش‌های از مشکلات در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.