بهزیستی مازندران بیش از ۱۴ هزار سبد حمایتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در ماه مبارک رمضان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران از توزیع ۳۵۰۸ سبد غذایی به ارزش ۹ میلیارد ریال در رزمایش همدلی مومنانه ۱۱ هزار و ۱۱۳ سبد حمایتی به ارزش ۲۶ میلیارد ریال از ابتدای ماه مبارک رمضان بین مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان خبر داد.

او گفت: بهزیستی استان همزمان با سراسر کشور ازابتدای ماه مبارک رمضان پویش همدلی مومنانه را اجرا کرد و در مرحله اول این پویش ۸۰ سبد غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال از طرف کارکنان بهزیستی سراسر استان در میان نیازمندان توزیع شد.

دکتر گوهردهی ادامه داد: در مراحل بعدی ۳۵۰۸ بسته مواد غذایی به ارزش ۹ میلیارد ریال در این رزمایش در سراسر استان در میان نیازمندان توزیع شد.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران با دعوت خیرین استان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه گفت: در آموزه‌های دین مبین اسلام به موضوع نوع‌دوستی، دست‌گیری و کمک به افراد تاکید فراوان شده و اجرای درست این طرح نیز مستلزم مسئولیت پذیری اجتماعی و مشارکت آحاد جامعه میباشد.

او با اشاره به توزیع ۱۴ هزار و ۶۲۱ سبد حمایتی درمیان جامعه هدف بهزیستی ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان و تشکیل پویش همدلی مومنانه تا کنون بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی جمعا به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در بین گروه‌های آسیب پذیر و مددجویان بهزیستی توزیع شده و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

مدیر کل بهزیستی استان ضمن قدردانی از اقدامات اثرگذار خیرین استان و همراهی آن‌ها در پیشبرد اهداف محرومیت زدایی بهزیستی، گفت: پیش از این نیز در راستای کمک به مددجویان بهزیستی در زمان شیوع بیماری کرونا، ۹۲۳۸ بسته معیشتی و حمایتی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال بین مددجویان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اجرای رزمایش ضیافت همدلی با توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی



انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار