از نخستین سامانه کمک‌رسانی به نیازمندان در لارستان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امین بذرکار مسئول قرارگاه جهادی نجف در لارستان گفت: به منظور شناسایی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا سامانه باران همدلی برای اولین بار در این شهرستان طراحی و رونمایی شد.

او، با اشاره به اینکه تلاش قرارگاه جهادی نجف رعایت مساوات در توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان است، بیان کرد: تا کنون حدود ۵ هزار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا شناسایی شده‌اند.

بذرکار تصریح کرد: در فاز اول ٩٠٠ بسته معیشتی به رسم برادری بین نیازمندان شهرهای لار، لطیفی، خور ، روستاهای بائن و براک توزیع شد که در فاز دوم  و در قالب رزمایش همدلی لارستان، ٢ هزار و ٣٠٠ بسته تحویل نیازمندان شد که یک‌ هزار بسته  نیز به بخش‌های مختلف شهرستان اختصاص داده شد.

مسئول قرارگاه جهادی نجف در لارستان ادامه داد: تا کنون همه اسامی ارسالی از پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، معتمدین محلی، خیران، نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد، دارالایتام، بهزیستی، مراکز نیکوکاری و غیره در یک نرم‌افزار جمع‌آوری شده و پس از تقاطع‌گیری و حذف موارد تکراری، بسته‌های معیشتی درب منازل به نیازمندان تحویل داده شد.

بذرکار با بیان اینکه طراحی سامانه باران همدلی به منظور شناسایی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا برای اولین بار در لارستان انجام شده، افزود: این نرم‌افزار  به ‌صورت خوداظهاری است و به سفارش قرارگاه جهادی نجف و  متخصصان بسیجی طراحی و فاز اول آن رونمایی شد.

او، اضافه کرد:  نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا، می‌توانند با نصب این برنامه و وارد کردن مشخصات خود و اعضای خانواده‌ در نزدیک‌ترین پایگاه مقاومت به محل زندگی خود، اطلاعات را ثبت کنند.

مسئول قرارگاه جهادی نجف  در لارستان اظهار کرد: اسامی داده شده  محرمانه بوده و تنها برای فرمانده پایگاه محل و کاربران سیستم توزیع  که حداکثر سه نفر مورد اطمینان هستند قابل دیدن است.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار