طرح بهارانه کتاب ۹۹ از امروز در ۱۰ کتابفروشی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح «بهارانه کتاب ۹۹» با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها» از امروز به مدت ۱۱ روز در ۱۰ کتابفروشی استان اجرا خواهد شد.

آنیتا مظفری افزود: در شهر بوشهر ۶ کتاب‌فروشی و در شهرهای گناوه، عسلویه، کنگان و برازجان هر کدام یک کتاب‌فروشی آماده میزبانی از  دوستداران یار مهربان برای شرکت در طرح بهارانه کتاب هستند.

او ادامه داد: هر فرد می‌تواند در این طرح تا سقف یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کتاب بخرد و از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در سبد خرید این طرح قرار دارند، زمان اجرای این طرح فرهنگی را همزمان با سراسر کشور از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت عنوان کرد.

مظفری افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به کانال اطلاع رسانی کتاب‌فروشی مدنظر، کتاب را به صورت غیرحضوری بخرند اما کسانی که می‌خواهند حضوری کتاب بخرند باید ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

او بیان کرد: کتاب‌فروشی پاپیروس، خانه کتاب، کافه کتاب، کافه کتاب پیرنگ، کتابسرای افشین و کتابشهر در بوشهر، کتاب‌فروشی مرکزی در گناوه، سی تک  در عسلویه، کتابسرای نیگان کنگان و خانه کتاب برازجان کتاب‌فروشی‌های مجری طرح بهارانه کتاب در استان بوشهر هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.