آماده سازی ووشو کار شاهین شهری برای شرکت در مسابقات آسیایی

عضو تیم ملی ووشو گفت:به دلیل شیوع کرونا ر حال تمرین انفرادی و آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات آسیایی هند هستم.

نوید مکوندی عضو تیم ملی ووشو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت:مسابقات آسیایی ووشو هند قرار بود اوایل آبان به میزبانی هند برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا با تصمیم فدراسیون ووشوی آسیا با تعویق مواجه شد.


او با اشاره به اینکه در حال تمرین انفرادی و آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات آسیایی هند است افزود: این رقابت‌ها با تاخیر بهمن یا اسفند در هند برگزار می‌شود.


مکوندی قهرمان چندین دوره جهان و آسیا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا همه مسابقات سبکی و کشوری نیز به تعویق افتاده که هیت‌ها بعد از مشخص شدن برنامه پیش روی خود تاریخ جدید مسابقات را اعلام خواهند کرد.


او با اشاره به اینکه سالانه ۴۰ نفر از شاگردان خود را عازم رقبت‌های کشوری می‌کند افزود: در سال گذشته در مسابقات کشوری ۲ نفر از شاگردانم موفق به کسب سهمیه ورود به اردوی تیم ملی شدند که با شروع اردو‌ها جهت اعزام به مسابقات جهانی به تهران خواهند رفت و تمرینات خود را زیر نظر مربیان مجرب آغاز خواهند کرد.

گفتنی است نوید مکوندی از سال ۸۲ تا کنون عضو تیم ملی کشورمان بوده و توانسته ۱۲ مدال طلای جهان، آسیا و مسابقات بین المللی را کسب نماید.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.