۵ طرح بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در لارستان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان اعلام کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، در مراسمی ۵ طرح بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در مرکز آموزشی امام رضا (ع) لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش، اولین طرحی که مسئولان و خیران آن را افتتاح کردند، دستگاه CT-SCAN ۱۲۸ اسلایس آنژیوگرافی قلبی و عروقی بود که با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد تومان خریداری شده است که از این مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سهم دولت و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سهم یک خانواده خیر در لارستان بوده است.

این گزارش حاکی است، در ادامه بخش NICU ۲ یا بخش مراقبت از نوزدان نارس بیمارستان امام رضا (ع) لار نیز با زیربنای ۳۳۰ متر مربع همراه با تجهیز ۵ تخت و دستگاه‌های مراقبت‌های ویژه به بهره برداری رسید.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، این بخش هم باهزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شده است، که ۴۵۰ میلیون تومان آن توسط خیر خانم حبیبه محمدیان و یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان آن توسط دولت هزینه شده است.

بر این اساس، سپس ۲ دستگاه اکسیژن ساز و هوای فشرده پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) لار نیز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان افتتاح شد که از این مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن بوسیله دولت و ۴۰۰ میلیون تومان آن از سوی خیر هزینه شده است.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، در ادامه، ساختمان پانسیون پرسنل اورزانس هوایی نیز با زیربنای ۴۵ متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۶۰ میلیون تومان افتتاح شد، که از این مبلغ ۹۰ میلیون تومان آن از سوی دولت و ۷۰ میلیون تومان آن بوسیله خیر تامین شده است.

بر این اساس، همچنین آشپزخانه جدید بیمارستان امام رضا (ع) لار هم که با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان ساخته شده است، افتتاح شد که سهم دولت از این مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان و سهم خیرخانواده مرحوم هاشمی زاده هم ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

در پایان این مراسم از خیرین و دست اندرکاران ساخت این طرح‌ها با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

این مراسم با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جعفرپور رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، دکتر کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، معاونین وی، منصور اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندشان هاشمی، دکتر رضایی رییس مرکز آموزشی حضرت امام رضا (ع) لار، کادر درمانی و پزشکی، جمعی از مسئولین، خیرین و معتمدین برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار