سرمربی تیم ملی تنیس گفت: دلیل سرپرست دبیری فدراسیون را مبنی بر اینکه من را به عنوان سرمربی سابق تیم ملی معرفی می‌کند را نمی‌دانم.

احمدوند: دبیر فدراسیون اصرار دارد مرا سرمربی سابق تیم ملی بنامندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان در واکنش به رفتار برخی‌ افراد در معرفی او به عنوان سرمربی سابق تیم ملی بیان کرد: من از تیم ملی تنیس استعفا کردم اما کسی با این موضوع موافقت نکرده است. در هر صورت سرپرست دبیری فدراسیون تنیس قصد دارد من را سرمربی سابق تیم ملی معرفی کند. برای من مهم نیست من را سرمربی سابق یا فعلی تیم ملی بخوانند، اما دلیل این کار را هنوز متوجه نشده ام.  

او در ادامه درباره دستمزد‌ معوقه بازیکنان تیم ملی بیان کرد: از آذر ماه سال ۹۷ به مدت هفت ماه تمرین کردیم اما دستمزد ما پرداخت نشد. در صورتی که کارمندان فدراسیون تنیس سر موعد خود حقوق خود را دریافت می‌کردند. نکته قابل توجه این است که سرپرست تیم ملی تنیس رئیس امور مالی تیم ملی هم بود، اما خبری از پرداختی‌  به ما نشد.  

احمدوند افزود: مربیان تنیس ایران پولی دریافت نمی‌کنند. نمی‌خواهم به کسی توهین کنم، اما شاید دستمرد ما در حد یک آبدارچی و شاید بالاتر باشد. ما در تنیس با هیچ کار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه تنیس ایران رو به زوال است اظهار کرد: تیم ملی تنیس ترکیه ۵۲ هفته مسابقات فیوچرز در سال برگزار می‌کند و وقتی در تورنمنت‌های اروپایی شرکت می‌کند باز هم مقابل حریفان مغلوب می‌شود. ما در ۵ سال گذشته در کل ۱۷ هفته مسابقات داخلی و ۲۰ هفته مسابقات خارجی بازی کردیم که جمعا به عدد ۳۷ می‌رسد. اگر کسی به دنبال حرفه‌ای شدن در تنیس است باید به او بگویم که آب در هاون می‌کوبد.


بيشتر بخوانيد: تغییر سرمربی تیم ملی تنیس آخرین اقدام رئیس موقت فدراسیون


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار