رئیس اتاق اصناف رامهرمز گفت:روند سیاست گذاری‌های بیمه‌ای و مالیاتی در کشور و توجه نکردن دولت‌ به اصناف و بنگاه‌های زود بازده خوب نیست و شرایط بازار رنگران کننده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا قاسم نژاد رئیس اتاق اصناف ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گزارشی از مشکلات و ظرفیت‌های اصناف و بازار رامهرمز داد.

او از روند سیاست گذاری‌های بیمه‌ای و مالیاتی در کشور و توجه نکردن دولت‌ به اصناف و بنگاه‌های زود بازده گلای کرد و بیان داشت: شرایط بازار نگران کننده است و قوانین در زمینه حمایت از تولید نیست و بازاریان به عنوان نبض تپنده اقتصاد خرد هر کشور در این شرایط کرونایی آسیب‌های بسیاری دیده اند.

ابراهیم متینیان منتخب شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر ضمن تبریک ماه رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) از اتاق اصناف بابت تدارک این جلسه تشکر کرد و بیان داشت: در سال جهش تولید خط مقدم تولید بازاریان و اصناف هستند و اقتصاد ستون اصلی جامعه ماست.

اوبه نقش بازار در فرهنگ اسلامی اشاره کرد و از اتاق اصناف خواست که یک کارگروه ویژه در جهت طرح مطالبات خود در مجلس شورای اسلامی تشکیل دهند.

متینیان در ادامه به نقش اقتصاد مقاومتی درکاستن از آثار تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از مزیت‌های مجلس یازدهم تدوین برنامه هفتم توسعه است که سعی می‌شود در قوانین تولید بازنگری اساسی انجام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.