مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و یکم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا حین بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون که در محور اشتهارد در حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز شدند.

او اضافه کرد: سوخت به شرکت نفت تحویل داده و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۳۶ دستگاه بیت کوئین قاچاق درشهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی کسب خبری درباره نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در انبار یکی از شرکت‌های شهر صنعتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: براساس این گزارش، ماموران بلافاصله به محل اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر ۳۶ دستگاه ماینر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان بیش از یک میلیارد ریال تعیین شده است، گفت: در این پرونده ماینر‌ها جمع آوری و یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بوئین زهرا

سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: به منظور کاهش تصادفات ناشی از موتورسیکلت و پیشگیری از بروز جرائمی نظیر مزاحمت و پلاک مخدوش طرح برخورد با موتورسواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ رشید تبار افزود: در اجرای این طرح موتورسیکلت ۳۵ نفر به علت عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شد.

او با بیان اینکه عمده تخلفات موتورسواران مربوط به عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از پیاده رو و حرکات مارپیچ است، تصریح کرد: در راستای انتظام بخشی به موتورسیکلت‌ها و برخورد با موتورسواران متخلف، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به صورت مستمر و با جدیدت اجرا می‌شود.

دستگیری مسافران حامل مواد مخدر در قزوین

سرهنگ فرهاد علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران این یگان حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی قزوین –زنجان به ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها یک کیلو و ۴۷۴ گرم تریاک وهروئین از وسایل همراه دو نفراز مسافران کشف و آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار