نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره مشکلاتی که به واسطه شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، گفت: از تمام ظرفیت‌ها و استعداد‌های استان برای تامین رفاه بیشتر مردم استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت‌الله «مصطفی علما» روز یکشنبه در دیدار رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه  گفت: تامین مایحتاج مردم و این که مشکلی برای شهر وندان ایجاد نشود موضوعی بسیار مهم و اساسی است.

او در ادامه به نامگذاری امسال به نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: برای سال جهش تولید باید حرکت‌ها امیدوارانه و رو به جلو باشد تا از ظرفیت عظیم انسانی و منابع استان بهره‌برداری بیشتری معمول شود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه در شرایط سخت و دشوار عیار مدیریت‌ها محک می‌خورد، اظهار داشت: باید با همه توان برای پیروزی بر این ویروس منحوس و جبران خسارات ناشی از آن تلاش شود.

 

با احیای واحدهای تولیدی از بیکاری صدها نفر جلوگیری شد 

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته موفق به احیا ۱۹۳ واحد تولیدی شدیم و همین موضوع از بیکار شدن صد‌ها نفر جلوگیری کرد.

«محسن دارابی» افزود: باصرف هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون توان، ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه زمین مانده احیاء شده که از قِبَل آن هزار و ۷۸ شغل جدید در استان ایجاد و تعریف شده است.

او تاکید کرد: برای ۱۰۱ واحد تولیدی سرمایه در گردش تامین شد که اگر این کار انجام نمی‌شد سه هزار و ۷۰۰ نفر بیکار می‌شدند.

دارابی از اقدامات خوب مدیریتی، معرفی برخی مرز‌های استان به عنوان مرز رسمی دانست و بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته سه مرز سومار، شیخ صله و شوشمی به عنوان مرز رسمی شناخته شدند که ضمن مدیریت بهتر مرز‌ها، از آن‌ها به عنوان دروازه‌های خوب صادرات کالا استفاده خواهد شد.

او همچنین از صادرات ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار کالار از مرز‌های استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال صادرات بیشتری انجام شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.