استاندار کردستان مبارزه با معضل مواد مخدر یک وظیفه همگانی و فرا ملی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری گفت: همه کسانی که در عرصه مبارزه با مواد مخدر مسئولند باید با اعتقاد به اینکه که نجات یک نفر در حقیقت نجات جامعه بشری است صادقانه وارد عرصه شوند.

او افزود: امیدواریم با عزم و اراده همگانی شاهد ریشه کنی بلای خانمانسوز اعتیاد در جامعه باشیم که متاسفانه تاثیرات این معضل اجتماعی دامن گیر خانواده‌ها و فرزند معتادشان می‌شود.

استاندار کردستان ادامه داد: تبعات این ناهنجاری اجتماعی در بسیاری از جهات کشور را در معرض آسیب جدی قرار می‌دهد و امید است با کمک خداوند و همت همه مسئولان و مردم این بلا بطور کامل ریشه کن شود.

او خاطر نشان کرد: بایستی با همکاری و همراهی هم به مانند گذشته درمسیر مبارزه قاطعانه با مواد مخدر در استان گام‌های مهم تری برداشته و فصل جدیدی از ریشه کنی مواد مخدر به عنوان اصلی‌ترین آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

مرادنیا تصریح کرد: دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی با قاطعیت مبارزه با مواد مخدر را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده واین راه را ادامه خواهند داد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

او از مدیران دستگاه‌های اجرای عضو شورای مبارزه با مواد مخدر استان خواست تا با استفاده از همه امکانات خود به انجام وظیفه بپردازند.

استاندار کردستان در پایان گفت: همه ما در این حوزه وظیفه سنگینی برعهده داریم بنابراین با جدیت و احساس مسئولیت بیشتر می‌طلبد در کنار هم باشیم تا ضمن مبارزه با مواد مخدر بتوانیم معتادی که گرفتار این معضل شده را نجات و به کانون گرم خانواده‌ها بازگردانیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.