مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: سامانه سرد و بارشی طی دو روز آینده در استان اردبیل فعال خواهد بود.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و با تاکید بر هشدار هواشناسی استان طی امروز و فردا با فعالیت سامانه سرد و بارشی در سطح استان اردبیل، آسمان ابری و مه آلود بوده و در اغلب مناطق استان بارش باران گاهی توام با رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: بارش در مناطق شمالی تا ظهر فردا، اما در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل تا ظهر سه شنبه (۲۳ اردیبهشت) بصورت متناوب تداوم می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: با در نظر گرفتن شرایط فصلی در مناطق مستعد آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها احتمال می‌رود.

محمدی تصریح کرد: با استقرار پرفشار سطح زمین تا صبح سه شنبه در منطقه، به دلیل وزش باد خزری (گاهی با سرعت تند) هوای خنک (در ساعات شبانه هوای نسبتاً سرد) در سطح استان اردبیل ماندگار بوده و طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه با توجه به جنوبی شدن جریانات، دمای هوا افزایش یافته و آسمانی صاف تا نیمه ابری انتظار می‌رود.

او گفت: از عصر چهارشنبه با عبور سامانه بارشی از استان اردبیل ضمن وزش باد تند، در اغلب مناطق استان رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.