مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: از ابتدای بحران کرونا تا کنون بیش از ۱۴۶ خانه مسافر غیرمجاز در استان پلمب شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۵۰۰ خانه مسافر در استان بازدید شده اند که از این تعداد ۱۴۶ خانه غیرمجاز پلمب شده و حدود ۳۵۰ خانه نیز اخطار کتبی گرفته اند.

او افزود: به منظور حفظ سلامت جامعه همشهریان در صورت مشاهده فعالیت خانه‌های مسافر غیرمجاز آن رارا به شماره ۳۶۲۰۲۷۷۷ یا با مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات اطلاع دهند.

فاطمی فعالیت اینگونه واحد‌ها را تهدیدی برای سلامت جان مسافران دانست و اظهار داشت: بازید‌ها در قالب گشت‌های مشترک روزانه و شبانه با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی به طور مستمر انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد ادامه داد: تا پایان هفته برخی از اماکن گردشگری فضای باز مجوز فعالیت دریافت خواهند کرد و فعالیت اماکن گردشگری در فضای بسته نیز پس از آن اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.