فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۴۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های بهبهان و هندیجان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های بهبهان و هندیجان با کار اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی با همکاری عوامل انتظامی هندیجان، ۲ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند، و در بازرسی از آنان مقدار ۲۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در عملیاتی دیگر پلیس شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند و عوامل انتظامی در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۲۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفاف کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان خوزستان، در مجموع این ۲ عملیات ۴۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار