مهمترین بسته حوادث استان یزد را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

از دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در اشکذر تا توقیف دو دستگاه خودروی سواری با ۲۰۴ کیلو مواد مخدر در یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ علی رضا خدائی فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت:  در پی اخبار مردمی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر از سوی سوداگران در سطح این شهرستان این موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی رستاق قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات ویژه پلیسی، سه خرده فروش را پس از شناسایی تحت نظر قرار داده و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهمان ۳۰۶ گرم مواد مخدر صنعتی کشف شد که در این رابطه تشکیل و متهمان برایسیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۲۹ کیلو تریاک در یزد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران در بازرسی از یک خودرو ۲۹ کیلو تریاک کشف کردند.

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس بافق، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو که از بندر عباس عازم ساری بود ۲۹ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر شد افزود: متهم نیز به دادسرا معرفی شد.

کشف ۲۰۴ کیلو مواد مخدر در یزد

سرهنگ محمد رضا هاشمی فر جانشین انتظامی استان یزدگفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار اطلاعاتی متوجه شدند، قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله مواد افیونی از طریق محور‌های مواصلاتی یزد به شمال کشور را دارند.

او افزود: ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی و رصد دقیق، دو دستگاه خودروی سواری مربوط به سوداگران مرگ را در محور کرمان_ یزد شناسایی و آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ هاشمی فر ادامه داد: ماموران در بارزسی از خودرو توقیفی ۲۰۴ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۱۰۲ کیلو گرم تریاک و ۱۰۲ کیلو گرم حشیش کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این محموله از شرق کشور به مقصد مازندران بارگیری شده بود، گفت: در این رابطه چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار