فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از کشف بیش از ۲ تن برنج احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار برنج در انباری در یکی از محلات شهر و به دور از محل کسب خود کرده موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازدید‌های غیر محسوس، یک انبار حاوی برنج احتکار شده را شناسایی و کشف کردند.

عالی پور ادامه داد: ماموران با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این انبار مقدار ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان اظهار کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالای احتکار شده را ۲۰ میلیون ریال است و در این رابطه پرونده تشکیل و برای اعلام حکم و مجازات به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال گردیده و انبار مذکور نیز توسط ماموران پلیس نظارت براماکن عمومی پلمب شد.

او بیان کرد: فروشندگان کالا‌های اساسی باید فهرست کالا‌های انبارشده خود را هر ماه به سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام کنند در غیر این صورت مشمول مجازات احتکار کالا و پرداخت جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.