در قرار همدلی و لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر مواسات و کمک‌های مومنانه، پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با شرکت در این رزمایش انسان دوستانه به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا شتافت.

تبلور اوج همدلی ارتش در رزمایش مواساتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دومین مرحله از رزمایش همدلی و کمکهای مومنانه امروز در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز برگزار شد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت: دومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه که توسط عقیدتی و بسیج از سطح کوی سازمانی جمع اوری شده بود بین نیازمندان و بیماران صعب العلاج توزیع شد.

امیر جعفری افزود: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان واجرای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان و خانواده های کم بر خوردار، رزمایش سراسری همدلی و کمک مومنانه با اهداء بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی به اجرا گذاشته شد.

او، در خصوص بسته‌های حمایتی و کمک‌های مومنانه نیز اظهار کرد: تمامی ملزوماتی که در این رزمایش تهیه شده است بر اساس اقدامات مردمی است و بسته‌ها دارای حداقل‌های اولیه مورد نیاز خانوار است و کالاهای اساسی شامل برنج، شکر، گوشت، حبوبات، روغن و مایحتاج ضروری مردم بوده که بر اساس برآوردهای اولیه هر بسته بیش از ۲۱۰ هزار تومان ارزش مادی دارد.

امیر جعفری بیان کرد: فعالیت‌های خیرین از ابتدایی‌ترین روزهایی که شیوع کرونا در کشور صورت گرفته بود آغاز شد و تاکنون بیش از ۲۵۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند و بیماران صعب العلاج قرار داده شده است که تمامی این بسته‌ها توسط بسیج میان این خانواده‌ها با حفظ کرامت انسانی توزیع شده است.

او ادامه داد: در فروردین ماه پس از تاکید رهبری مبنی بر حمایت بیشتر از خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده، فعالیت‌های خیرین سرعت بیشتری داشته و با محوریت قرار دادن مساجد اقدامات خیرین هدف مند و بر اساس نیاز خانواده‌ها صورت گرفت.

این در حالی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه مساجد و بقاع متبرکه تعطیل هستند اما این موضوع نتوانسته سدی برای ارائه خدمات توسط مساجد و بقا متبرکه به خانواده‌های نیازمند شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار