سرمربی تیم ملی کاراته روسیه گفت: با پایان مهلت اقامتم در قاره اروپا، ممکن است به ایران و یا ترکیه سفر کنم.

حسين روحاني:

حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط سفر به روسیه با توجه شیوع ویروس کرونا بیان کرد: همچنان با هماهنگی فدراسیون روسیه در شهر تالین کشور استونی هستم تا وقتی وضعیت بهتر شود و  به روسیه بازگردم. متاسفانه روسیه همچنان درگیر کرونا است. از طرفی، چون استونی جزو کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به شمار می‌رود معضل جدیدی برای من که روادیدم رو به پایان است، به وجود آمده است. فدراسیون روسیه تلاش می‌کند تا من به این کشور بازگرداند با این حال  مرز‌های کشورش به روی اتباع خارجی بسته است.

روحانی در ادامه بیان کرد: باید دید در ادامه چه پیش خواهد آمد، اما چون بیش از مدت زمان مقرر، اقامتم در اروپا طول کشیده است، باید با کمک فدراسیون کاراته روسیه این مشکل را حل کنیم. اگر روسیه مرز‌ها را باز کند به این کشور می‌روم و اگر این اتفاق رخ ندهد ممکن است به ایران و یا ترکیه که خارج از اتحادیه اروپا هستند سفر کنم.

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه همچنین عنوان کرد:  من از سوم مارس به دلیل بخشنامه دولت روسیه مبنی بر جلوگیری از ورود اتباع خارجی به کشورشان نتوانستم به این کشور سفر کنم.  از مسابقات کاراته وان اتریش شرایط برای حضور در این کشور فراهم نشد.


بيشتر بخوانيد: روحانی در ۲ راهی سفر به ایران و روسیه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار