فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پیشگیری از تصادفات و ارتقای فرهنگ ترافیک هلال احمر و نیروی انتظامی باید در راستای هم و مکمل یکدیگر کار کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان با حضور در جمع کارکنان هلال احمر، گفت: در طول سال‌های گذشته شاهد خدمات ارزنده هلال احمر در شرایط خاص و بحرانی بودیم و این نهاد عام المنفعه از جنس مردم و مردمی است.

او با اشاره به اینکه زحمات و تلاش‌های ارزنده جمعیت هلال احمر در چهل سال اول انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، افزود: در تمامی سال‌های گذشته؛ هلال احمر یکی از نهاد‌هایی است که در تسکین آلام مردم در شرایط خاص بحرانی تلاش می‌کند.

او بیان کرد: نیروی انتظامی نیز در ماموریت‌های مشترک با همدلی و همکاری در یاری رساندن به آسیب دیدگان و نیازمندان جمعیت هلال احمر را همراهی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: بروز رسانی و یکسان سازی آموزه‌های امدادونجات برای نیرو‌های امدادی هلال احمر و نیروی انتظامی با هدف اینکه این دو دستگاه در حوادث مکمل یکدیگرند، الزامی است.

سردار ناظری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه فی مابین جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی و پوشش امدادی بهتر حوادث عنوان کرد: در پیشگیری از تصادفات و ارتقای فرهنگ ترافیک این دو دستگاه باید در راستای هم و مکمل یکدیگر کار کنند.

رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این جلسه گفت: یادگیری مباحث امدادونجات برای کادر و پرسنل نیروی انتظامی ضروری است، زیرا در حوادث نیروی انتظامی همیشه در لحظات اولیه حضور می‌یابد.

او با اشاره به اینکه پشتیبان و پیوست هر کاری در کشور امنیت است، افزود: امدادرسانی در حوادث، طرح‌های نوروزی، پیشگیری از تصادف و ارتقای فرهنگ ترافیک از جمله خدمات مشترک هلال احمر و نیروی انتظامی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به همدلی و همراهی این دو دستگاه با هدف ارائه خدمات ارزنده به مردم عنوان کرد: در ساعات اولیه حوادث همیشه هلال احمر و نیروی انتظامی با هدف ایجاد آرامش و کمک در کنار آسیب دیدگان حضور می‌یابد.

فلاح با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح پایلوت آموزش و آشنایی سربازان با آموزه‌های امدادی در استان کرمان تصریح کرد: تاخیر در امدادرسانی باعث نارضایتی می‌شود و دو موضوع امنیت و امدادرسانی بسیار حائر اهمیت است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار