رئیس اداره سنجش آموزش‌ و پرورش فارس گفت: تاکنون ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص نحوه و نوع برگزاری امتحانات پایان سال تصمیم گیری نکرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر شیرازی نژاد رئیس اداره سنجش آموزش‌وپرورش فارس بیان کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش به صورت هماهنگ فعالیت کرده و اقدامات به صورت یکپارچه و کشوری است در خصوص برگزاری امتحانات پایان سال ستاد ملی کرونا باید تصمیم گیری های لازم را در این زمینه انجام دهند.

او، تصریح کرد: بر اساس قانون نحوه برگزاری امتحانات پایان سال در مقاطع مختلف این گونه است که تقویم آموزشی کشور امتحانات پایان سال را در شرایط عادی خرداد ماه مشخص کرده و حضور دانش آموزان در شرایط عادی تا پایان اردیبهشت ماه باید باشد.

شیرازی نژاد ادامه داد: پایه‌های هفتم تا یازدهم امتحانات آنان به صورت داخلی است و پایه‌های نهم دوازدهم نیز امتحانات آنان به صورت نهایی برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش آموزش‌وپرورش فارس افزود: با توجه به اینکه در حال رسیدن به فصل امتحانات پایان ترم هستیم نباید دانش آموزان وقت خود را هدر دهند.

او، در خصوص دانش آموزان فنی و حرفه‌ای اضافه کرد: پایه دوازدهم در رشته فنی و حرفه‌ای امتحان نهایی ندارند و با توجه به اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا نحوه برگزاری برخی از امتحانات این رشته مشخص می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار