فرماندار گرمسار با اشاره به ضرورت تقویت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در راستای انجام رسالت‌های خود، گفت: اعتبارات مورد نیاز این اداره جذب و تامین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، وحید رجایی فرماندار گرمسار در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌های دینی و فرهنگی گرمسار، گفت: این شهرستان به واسطه قرارگیری در نزدیکی تهران و مهاجر پذیری، نیازمند برنامه‌ریزی فرهنگی و توسعه فرهنگ دینی است.

او با بیان اینکه بخشی از بافت جمعیتی این شهرستان به دلیل صنعتی بودن و نزدیکی به پایتخت، قشر مهاجر، دانشجو، کارگران هستند، افزود: برنامه‌ریزی برای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در چنین بافت جمعیتی با اقشار گوناگون دارای اهمیت است.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائل در اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی مقوله ارتقای تأثیرگذاری آن‌ها است، بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی از ضرورت‌های جامعه است.

رجایی با بیان اینکه قول مساعد برای تأمین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز اداره تبلیغات اسلامی گرمسار می‌دهیم، اظهار داشت: ارتقای این اداره قطعاً می‌تواند به ارتقای برنامه‌های فرهنگی و دینی منجر شود که این امر، به مثابه یک اولویت مورد تاکید است

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.