مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت:تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور، شاه‌کلید توسعه پایدار استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه معاون مهندسی و ساخت این اداره کل از عملیات اجرایی کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب استان بازدید و از نزدیک بر روند پیشرفت این طرح راهسازی نظارت کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این بازدید با بیان این‌که کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی به طول ١٨٩ کیلومتر با سرعت اجرا می‌شود، تصریح کرد: ١٢کیلومتر و ۵٠٠ متر از سه راهی محمدیار به دارلک و ۴کیلومتر از سه‌راهی دارلک به سمت شهر مهاباد به زودی افتتاح می‌شود.

حمزه‌لو ادامه داد:براساس برنامه زمان‌بندی پیشبرد طرح‌های ساخت و توسعه راه‌های آذربايجان‌غربی ۵ کیلومتر دیگر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی تا شهریورماه امسال تکمیل می‌شود.

تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور با توجه به موقعیت راهبردی آذربایجان‌غربی در حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای اهرم کارآمدی برای دورزدن تحریم‌ها و بیرون‌رفت از مشکلات اقتصادی محسوب می‌شود.

 نظارت بر پیشرفت اجرایی قطعات مختلف کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی شامل سه‌راهی دارلک به مهاباد، سه‌راهی محمدیار به مهاباد، پل گدار و نشست با فرماندار شهرستان مهاباد به منظور هم‌اندیشی برای شتاب در تکمیل این طرح از جمله برنامه‌های بازید امروز مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بود.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.