مهم‌ترین حوادث امروز بیست و سوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست وسوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۳۴۶ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با اقدامات اطلاعاتی انجام شده مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی در محور‌های مواصلاتی استان "سیستان و بلوچستان" هستند که بلافاصله با پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان هماهنگ و موضوع را اعلام کردند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش" استان "سیستان و بلوچستان" نیز بلافاصله وارد عمل شدند و یک سواری پژو ۴۰۵ را در این رابطه شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سوداگر مرگ متواری شد بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۳۴۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

جاساز محموله میلیاردی کالای قاچاق زیر بار قانونی خرما

سرهنگ "سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان "سمیرم" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" شهرستان "سمیرم" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار قانونی خرما مشکوک و خودرو را جهت کنترل مدارک و محموله متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی تخصصی از خودرو ۸۸ دستگاه "پردازشگر ضبط و پخش صدای حرفه ای" خارجی فاقد مدارک قانونی و گمرکی که زیر بار خرما جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال جهش تولید با شدت و قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

کلاهبرداری اینترنتی در قالب فروش لوازم رایانه

سرهنگ"علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از وی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، شاکی در یکی از سایت‌های واسطه گر با آگهی فروش لوازم رایانه مواجه شده و با فرد فروشنده تماس می‌گیرد، که فروشنده از او مبلغ ۱۶ میلیون ریال تقاضا می‌کند، شاکی نیز مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد واریز می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر بیان داشت:ماموران پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی سرانجام هویت اصلی متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده باید اطلاعات کافی از سایت مورد نظر، شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اند از پرداخت وجه خودداری کنند.
 

کشف اموال مسروقه میلیاردی در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن در شهرستان اصفهان، ماموران کلانتری ۱۸ طی اقدامات گسترده تخصصی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ماموران پس از چند روز کار تخصصی و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام، سرنخ‌هایی از سارقان به دست آوردند و با پیگیری‌های مداوم، مخفیگاه سارقان را شناسایی و تحت کنترل ویژه پلیس قرار دادند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی این متهمان دستگیری آنان در دستور کار مأموران قرار گرفت که طی عملیاتی غافلگیرانه ۲ سارق حرفه‌ای در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ خدادوست افزود: ذر بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۹ عدد ضبط خودرو، ۳ عدد سنگ فرز، ۳ دستگاه کفکش آب، تعداد زیادی لوازم بنایی، ۲ پمپ کولر، هیتربرقی، یک دستگاه هیلتی، تعدادی دستگاه جوش و شیرآلات و پروفیل برقی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است، تصریح کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: با تلاش ماموران تعدادی از ماباختگان شناسایی و ضمن حضور در آن یگان اموال مسروقه خود را شناسایی کردند.
 

دستگیری دارو فروش قلابی در "تیران و کرون

سرهنگ" علی صادقی" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشرافیت اطلاعاتی و هوشیاری بالای خود مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به فروش دارو‌های غیر مجاز و دخالت در امور پزشکی انجام می‌دهد که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با اخذ مجوز از مقام قضائی و به همراه نمایندگان شبکه بهداشت شهرستان از منزل فرد مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۲ هزار و ۵۰ قلم انواع قرص و داروی غیر مجاز به همراه ۱۲ کیلو پودر مکمل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون، خاطر نشان کرد: در این رابطه متهم دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.