فرماندار هلیلان گفت: حضور در بین مردم و بررسی مشکلات آنان مهمترین وظیفه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛فرماندار هلیلان بصورت سرزده از وضعیت زیر ساخت روستا‌های زیرخاکی و ماهیزان سفلی بازدید کرد.

یکی از راه‌های بررسی مشکلات مردم حضور در جمع آنان و بررسی معضلات و مطالبات مردمی است که در همین راستا  شهبازی فرماندار هلیلان با حضور در روستا‌های زیر خاکی و ماهیزان سفلی علاوه بر بازدید از آخرین وضعیت زیرساختی، با ساکنین این روستا‌ها دیدار و گفت و گو کرد.

فرماندار هلیلان در دیدار با مردم این روستا‌ها به خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: آنچه امروز برای ما به خصوص کسانی که در روستا‌ها زندگی می‌کنند خدمت مضاعف تری است که بتوانیم با گسیل کردن خدمات رفاهی بر ماندگاری انان در روستا‌ها بیافزاییم.

او افزود: رفع مشکلات زیر ساختی، تامین آب شرب سالم و بهداشتی و ایجاد زمینه‌های مختلف شغلی در منطقه باعث افزایش بحث مهاجرت از شهر به روستا‌ها خواهدشد.

شهبازی در ادامه اظهار کرد: حضور در بین مردم و بررسی مشکلات آنان مهمترین وظیفه مسئولان است و امیدواریم اعتبارات در سالجاری به گونه‌ای باشد که بتوانیم مشکلات روستا‌ها را به بهترین شکل ممکن رفع نماییم و از میزان دغدغه‌های آنان بکاهیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.