رییس ستاد بازسازی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: ۳۱۳بسته مواد غذایی همزمان با اولین شب از لیالی قدر در بین نیازمندان زنجان توزیع شد.

تهیه و توزیع۳۱۳بسته مواد غذایی در بین نیازمندان زنجانیعلی بابایی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به اهم اقدامات ستاد در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا  اشاره کرد و گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا، شعبات ستاد و ۱۶موکب اربعین حسینی در سطح استان فعالیت حود را آغاز کردند.
 
او  ضدعفونی اماکن و معابر عمومی ،راه اندازی ۱۶کارگاه و تولید ۳۰۰هزار ماسک و ۲۹۲دست لباس گان با هماهنگی مسئولین بهداشتی و درمانی استان را از جمله اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا عنوان کرد و افزود:همچنین در این مدت  ۴هزار بطری ژل و مایع ضدعفونی کننده بین مردم تهیه و توزیع شده است.

بابایی ادامه داد:راه اندازی ۳باب آشپزخانه و پخت و توزیع ۲۲۰۰پرس غذای نذری و تبرکی بین مدافعین سلامت و بیماران از دیگر اقدامات خادمین ستاد عالیات استان است.

او گفت: ذبح ۱۰مورد قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) و دفع بلا از جامعه اسلامی و توزیع هزار بسته گوشت قربانی بین نیازمندان،تهیه و توزیع ۳ هزارو ۱۸۰بسته موادغذایی بین نیازمندان با کمک مردم و خیرین در قالب کمک مومنانه را از مهمترین اقدامات این ستاد عنوان کرد.

بابایی به تهیه و توزیع ۳۱۳ بسته مواد غذایی همزمان با اولین شب از شب‌های لیله القدر بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۰۰بسته مواد غذایی نیز با مشارکت خیرین در عید سعید فطر بین نیازمندان  توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.