نماینده شاهین‌شهر و میمه درباره زیرساخت‌های سیستم بورس و گزارش مرکز پژوهش‌ها درباره بیانیه گام دوم تذکر داد.

بررسی ابعاد بیانیه گام دوم در مجلس بعدی/ زیرساخت مراجعه به سیستم بورس در حال توسعه استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به لاریجانی، رئیس مجلس گفت: شما چندین بار به درستی دستور دادید که درباره نقش مجلس در خصوص بیانیه گام دوم، مرکز پژوهش‌ها گزارش‌هایش را بررسی و ارائه کند.

او ادامه داد: اکنون مجلس دهم رو به اتمام است، ولی هنوز این اقدام ضروری رخ نداده است.

لاریجانی در پاسخ به حاجی دلیگانی گفت: مرکز پژوهش‌ها در این مورد گزارش خود را ارائه کرد، اما همان‌طور که گفتید باید ابعاد گزارش مذکور در مجلس بعدی و در کمیسیون‌ها بررسی شود.

حاجی دلیگانی درباره بازار بورس تصریح کرد: زیرساخت‌های مراجعات به سیستم بورس تا ۱۸۰ هزار نفر در آنِ واحد توسعه داده شده است، اما اکنون همزمان ۲ میلیون نفر ثبت معامله انجام می‌دهند.

نماینده شاهین‌شهر و میمه افزود: خواهش می‌کنم از هر طریق ممکن این زیرساخت‌های سازمان بورس از لحاظ الکترونیکی توسعه داده شود تا در آینده با آزادسازی سهام عدالت اختلالی در سیستم پیش نیاید.

لاریجانی در این باره پاسخ داد: مسئولان ذی‌ربط در حال بررسی افزایش زیرساخت هستند تا حدود سه میلیون نفری که برای سهام‌های خرد مراجعه می‌کنند، مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار