رئیس اداره بهزیستی لالی گفت: در اداره بهزیستی این شهرستان علاوه بر تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و سبد غذایی بین مددجویان، ماسک بهداشتی نیز تولید می‌شود.

تولید ماسک بهداشتی در اداره بهزیستی لالیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمزه هزاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان لالی گفت: امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، سید احمدی امام جمعه این شهرستان از اداره بهزیستی بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان تهیه و توزیع مواد غذایی و اقلام بهداشتی و تولید ماسک در این اداره قرار گرفت.

او ابا اشاره به بازدید امام جمعه شهرستان لالی، از همه واحد‌های توانبخشی و مددکاری اجتماعی بیان داشت: در اداره بهزیستی این شهرستان، علاوه بر تهیه و توزیع سبد موادغذایی و اقلام بهداشتی بین مددجویان به منظور مقابله با بیماری کرونا ویروس، ماسک بهداشتی و با کیفیت و تحت نظارت کارشناسان مرکز بهداشت لالی در حال انجام است.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، با توجه به افزایش مصرف ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده دست و محیط، بازار‌ها با کمبود این اقلام مواجه شدند که با همت گروه‌های جهادی، کارگاه‌هایی برای تولید ماسک و دستکش در مناطق مختلف و شهرستان‌های استان خوزستان راه اندازی شد و کمبود در بازار به حداقل رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار