معاون استاندار کرمان؛

میراث فرهنگی بازار قلعه محمود را ساماندهی کند

موسوی گفت: اولویت گروه کاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ساماندهی و احیاء بازار قلعه محمود و میدان قلعه شهر کرمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گروه کاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با موضوع ساماندهی بازار قلعه محمود و میدان و طرح اکوکمپ دریاچه شور به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان تشکیل شد. 

موسوی ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان،در این نشست با تاکید بر اینکه بازار قلعه محمود تمام مولفه‌های محله‌های تاریخی را داراست و یکی از ظرفیت‌های میراثی کرمان به حساب می‌آید، گفت: از آنجا که کلیه مطالعات میدانی انجام شده، تعلل بیش از این جایز نیست و بایستی طرح عملیاتی با حضور تمامی دستگاه‌های ذی ربط آغاز شود.

او با اشاره به اینکه اعتماد سازی عمومی از طریق ایجاد دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر کرمان انجام گرفته، بیان داشت: به نتیجه رسیدن این طرح جهش اقتصادی و رونق گردشگری استان را به دنبال خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در خصوص طرح اکوکمپ دریاچه شور هواپیمایی ماهان، اجرای این طرح را منوط به اخذ کلیه مجوز‌ها دانست و افزود: تمامی پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی این طرح بایستی در گروه کاری میراث فرهنگی به تصویب برسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار