بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت دراستان کرمان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در بخش آموزش و پرورش امروز مصوب شد همه مدارس از ۲۷ اردیبهشت جاری تا ۲۷ خرداد ماه باز باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدصادق بصیری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان امروز یکشنبه در نشست خبری ستاد استانی کرونا گفت: در بخش آموزش و پرورش امروز مصوب شد همه مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲۷ خردادماه باز باشند.

او افزود: فعالیت مدارس صرفا برای این است که اگر دانش آموزانی مایل هستند برای رفع اشکال در مدارس حضور یابند و حضور دانش آموزان اختیاری است و آموزش و پرورش می‌خواهد به کمک دانش آموزانی برود که در ماه‌های اخیر نتوانسته اند از تلویزیون و فضای مجازی استفاده کنند.

بصیری درباره برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر بیان کرد: در شهرستان‌های دارای وضعیت سفید مراسم برگزار می‌شود و در مراکز استان‌ها از جمله کرمان، در چند نقطه مراسم توسط صدا و سیما پخش می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در ادامه درباره دیگر مصوبات ستاد گفت: درباره فعالیت اقامتگاه‌های بوم گردی قرار شد فهرست این اقامتگاه‌ها توسط اداره کل میراث فرهنگی تهیه و به دانشگاه علوم پزشکی ارائه و در صورتی که مشکلی وجود نداشته نباشد، می‌توانند بازگشایی کنند.

او با اشاره به اینکه قبل از این مصوبه ستاد بود که ادارات با دو سوم کارمندان کار کنند، افزود: ستاد مقابله با کرونا به برخی اداراتی که به حضور نیروی انسانی نیاز است، بیش از دو سوم استفاده کنند (به استثنای بیماران خاص زمینه‌ای و افراد سالمند)؛ زیرا برخی ادارات به دلیل ماموریت‌های خاص مایل هستند از دیگر نیرو‌ها نیز استفاده شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار