چندی پیش یکی از پزشکان در مسیر تهران _بوشهر توسط خلبان از هواپیما پیاده شد که این موضوع باعث ناراحتی مسافران شد.

ماجرای پیاده کردن پزشک از هواپیمای مسیر تهران_بوشهر چه بود؟به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندی پیش خلبان یکی از شرکت های هواپیمایی در مسیر پرواز تهران_بوشهر اقدام به پیاده کردن پزشک مشکوک به کرونا کرد.
 
چند ساعت بعد کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در حساب توییتری خود در خواست رسیدگی به این موضوع را از سوی سازمان هواپیمایی کشور و وزارت راه وشهرسازی کرد و نوشت: موضوع اخراج همکار متخصص بیهوشی از پرواز تهران_بوشهر به دستور خلبان و به بهانه ناقل بودن، برای بررسی به دوستان وزارت راه منتقل شد.اگر این موضوع صحت داشته باشد، خلبان نامتعادل و کادر پرواز خاطی و شرکت هواپیمایی اشاعه دهنده کرونا منتظر عواقب و پیامدهای آن باشند.

بلافاصله شرکت هواپیمایی وارش در خصوص خبر منتشر شده در مورد پیاده کردن پزشک مسافر توضیحاتی ارائه داد.

در  جوابیه شرکت هواپیمایی وارش آمده است:  این شرکت، پذیرش تمام مسافران را بر اساس دستورالعمل‌های صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری انجام داده و اقدام به پذیرش مسافران از جمله مسافر محترم پزشک، کرده است و در حین پذیرش هیچگونه علایم ظاهری که نشان دهنده وجود مانعی در پذیرش این مسافر باشد، مشاهده نشده و کارهای مربوط طبق روال معمول صورت گرفته است.

مسافر مذکور، قبل از پرواز هیچگونه اطلاع رسانی خاصی در مورد ابتلا به کرونا به عمل نیاورده و کاملا عادی سوار هواپیما شده است.

این مسافر براساس الزامات بهداشتی و شیوه‌نامه‌های ابلاغی موظف بوده اند پیش از دریافت کارت پرواز علائم و نشانه‌های بیماری را اظهار نمایند تا در این خصوص توسط همکاران ایستگاه اقدام مقتضی صورت پذیرد. 

متاسفانه این مسافر  که خود از پرسنل کادر درمان هستند ضمن خودداری از انجام این کار، پس از ورود به هواپیما و استقرار بر روی صندلی خود با صدای بلند خطاب به مسافران نشسته در ردیف های صندلی  و مهمانداران اعلام کردند که احتمالاً ناقل ویروس کرونا هستند. 

سر مهماندار پس از اعلام مسافر، محترمانه از این مسافر درخواست کردند مطابق بخشنامه‌ی ۱۹۰۰ سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به ترک هواپیما اقدام کنند.

این مسافر در کمال تعجب، اظهارات قبلی خود را تکذیب نموده و اعلام کردند که ناقل نیستند و تنها برای این که کسی در صندلی هم ردیف ایشان ننشیند این کار را کرده‌اند. 

در نهایت با تشخیص خلبان هواپیما و کادر امنیت پرواز تصمیم بر این شد که برای حفظ سلامت مسافران دیگر و پرهیز از هر گونه ریسک احتمالی، ایشان پیاده شوند و لبنا بر این با همراهی پرسنل زمینی با رعایت اصل تکریم مسافر از هواپیما پیاده شدند. 

تمام موارد بین مسافر و کادر پرواز کاملاً محترمانه رد و بدل شده و نگرانی بوجود آمده، در نهایت با آرامش و بدون هیچگونه توهینی پایان یافت. 

با توجه به وضعیت خطیر کشور لازم است که الزامات بهداشتی توسط همگان با دقت و توجه لازم مورد عمل قرار گیرد تا با پایان این وضعیت به روال عادی برگردد.انتظار می رفت این مسافر که از کادر زحمتکش و محترم درمانی کشور هستند، نسبت به رعایت پروتکلها اهتمام بیشتری داشته باشند.

ضمن اظهار تاسف از رویداد پیش آمده، توجه به اتفاقات رخ داده و این که این مسافر محترم از پرسنل درمانی کشور هستند، هواپیمایی وارش موضوع را تا انتها ادامه داده و حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ می‌داند.

کادر پروازی ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند

در همین رابطه مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه بخش های هوایی کشور طی سه ماه گذشته تمامی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده اند، افزود: تمامی بخش های هوایی از جمله کادر پروازی، بخش های اداری خدماتی فرودگاهی و هوایی ملزم هستند که براساس پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند.

او ادامه داد: در تمامی سفرهای داخلی و خارجی باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود و کادر پروازی هم موظف هستند طبق این پروتکل با مسافران برخورد کنند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی توضیح داد: در صورتی که پزشک مشکوک به کرونا بوده و دارای علام  بیماری است بنابراین طبق پروتکل های بهداشتی کادر پروازی نباید اجازه سوار شدن را می دادند. اما اگر این پزشک هیچ علائمی نداشته و چنین اقدامی از سوی کادر پروازی صورت گرفته باشد پیگیری خواهیم کرد.

سامانی تاکید کرد: تمامی فرودگاه های کشور مجهز به اسکن حرارتی، دستگاه های تب سنج و دستگاه های ضدعفونی کننده هستند.

سازمان هواپیمایی کشور پیگیر موضوع پیاده کردن پزشک از هواپیماست

در همین رابطه رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی کشوری پیگیر این موضوع(پیاده کردن پزشک بوشهری از هواپیما) است، گفت: تاکید سازمان هواپیمایی کشور بر رعایت و اجرای دستور العمل های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در بخش حمل ونقل هوایی است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: ما همچون گذشته ارتباط تنگاتنگی با وزارت بهداشت در جهت رعایت دستور العمل های بهداشتی در حوزه حمل ونقل خواهیم داشت.

جعفر زاده بیان کرد: کادر درمانی برای ما بسیار قابل احترام هست و این سازمان بر رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در تمامی بخش های هوایی تاکید کرده است.

او افزود: سازمان هواپیمایی کشور پیگیر این موضوع خواهد بود و نتایج آن را اعلام می کند.

براساس این گزارش با توجه به آنکه در این ایام کرونایی کشور مدیون فعالیت و خدمات کادر پزشکی کشور بوده بنابراین برخورد با عزت و احترام با کادر پزشکی برای تمامی مردم کشور بسیار مهم است از سوی دیگر در تمامی بخش های حمل و نقلی کشور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی بسیار ضروری و قابل اهمیت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسون
۲۰:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خانم دکتر بنده خدا گفته فاصله ایمنی رو رعایت کنید که مردم مریض نشن وبا اینکه خودش هم دستکش داشته هم عینک هم ماسک ان 95 ولی کادر پروازی با بی ادبی ایشون رو پرت کردن بیرون به جای اینکه پاسخگو باشن چرا پروتکل رو رعایت نمیکنن و چرا به مسافران ماسک نمیدن..درۻمن کدوم دکتر رو دیدید یک ماه خونه بوده و کرونا داشته باشه بره سوار هواپیما بشه بعد بخواد بره سر شیفتش یعنی اتاق عمل که حساسترین مکانه...کسی در ایران یکبار سوارهواپیما شده باشه قبول داره دکتر درست میگه و میدونه رفتار کادر وکارمندان هواپیمایی بسیار بی ادبانه وخشن هستن و به هیچکس جوابگو نیستن و به نوعی خدایی میکنن واسه خودشون و همیشه طلبکاران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
با توجه به اینکه ممکن است کسی بدون داشتن علائم کرونا ناقل باشد،فاصله گذاری اجتماعی ضرورت دارد و باید صندلی کناری هر مسافر خالی می بود.شرکت های هواپیمایی را موظف به رعایت فاصله گذاری اجتماعی کنند تا با جان مردم بازی نشود.
کاملا روشن است که اگر صندلی کنار هر مسافر خالی بود و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده بود این مشکل پیش نمی اومد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
با توجه به اینکه ممکن است کسی بدون داشتن علائم کرونا ناقل باشد،فاصله گذاری اجتماعی ضرورت دارد و باید صندلی کناری هر مسافر خالی می بود.شرکت های هواپیمایی را موظف به رعایت فاصله گذاری اجتماعی کنند تا با جان مردم بازی نشود.
کاملا روشن است که اگر صندلی کنار هر مسافر خالی بود و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده بود این مشکل پیش نمی اومد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
دکتر ها خود را بالا تر از مردم میبینند، واقعا متاسفم خداییش من چه یک کارگر، چه یک رفته گر و چه یک رئیس جمهور، وزیر و... جلوم باشه واسم هیچ فرقی نداره و یکسان رفتار میکنم خداییش میگم اصلا اهل منت کشی نیستم حالا هرکی جلوم باشه من همیشه خودمم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
میگن تحصیلات شعور نمیاره راست میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه جوری میگن پروتکلهای بهداشتی توی پروازها رعایت میشه انگلر یادمون رفته که به خاطر دو قرون پول سیاه رفتن کرونا رو از چین آوردن همین شرکتهای هواپیمایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
این پزشک پر ادعا و طلبکار باید یکجا تربیت میشد.دست خلبان و کادر پرواز درد نکند. اگر فاصله گذاری رعایت شده بوده بیخود کرده که خود را ناقل بیماری اعلام کرده که کسی حتی در محدوده قانونی هم نتواند بنشیند.او مدرک دکترای پزشکی دارد ولی دیپلم زندگی را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناصری
۲۲:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خلبان درست عمل کرده. اگر مسافر پزشک می خواست اطرافش کسی نباشد، بهتر بود در قسمت بار هواپیما سوار می شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
دمت گرم خیلی باهال گفتی
Germany
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ماجرا دقیقا برعکس بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
وارش خوب کرده دمش گرم
Canada
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
شاید میخواسته شوخی کرده باشد
که شوخی دل پسندی نبوده
و شاید میخواسته به همه بفهماند .پزشک هستند
به این خاطر درس اخلاق .وجدان باید جز دورس مدرسه باشد
و در مهد کودک در حد فهم کودکان درس ادب .اخلاق بهشون یاد دهند
تحصیلکرده بدون اخلاق .وجدان برای خودش .خانواده .جامعه خطرناک است .من کلی گفتم .ایشان را نمیشناسم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
جدا
Canada
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اولا خود ایشان پزشک هستند و خودش خطرات کرونا را از مردم عادی بهتر میداند
اصلا نباید سوار میشده
یا باید میگفته که علایم کرونا را دارند
قبل از اینکه سوار شوند
بعد به خیر گذشته
چرا انقدر به دنبال تنش هستید !!!؟؟؟
Canada
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا ولش کنید تا خبر بدست کانالهای معاند من و تو و بی بی سی و ایران انترنشنال بیفتدد
تا ازش یک فیلم هندی جانسوز. بسازند و
بخورد جاهلان دهند و
باعث سینه کوبی و ناسزایشون شود بدون
اینکه بفهمند .واقعا چه اتفاقی افتاده
یکطرفه به محاکمه و قضاوت بنشنند
Netherlands
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
الله اعلم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسنت
United States of America
علی
۱۸:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حق با پزشک بوده حتما
اگ اونطوری بود چرا مسافران از کادر پرواز ناراحت شدند
Canada
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کار شوفر خلبان کار درستی نبوده
Iran (Islamic Republic of)
صمد جباروند بهروزاز تبریز
۱۷:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاپیتان هواپیما مسئول سلامتی پرسنل و مسافران است چطور که در بیمارستان دستور پزشک قابل اجرا است و فرماندهی هواپیما نیز به کاپیتان است وبه نظر من کار درستی کرده است.
United Arab Emirates
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
واویلا تو این مملکت نمیدونه آدم چکار کنه،،،برخورد میشه با خاطی میگن چرا برخورد شده،، برخورد نمیکنند میگن چرا بر خورد نمیکنند،،،، حالا دکتره یا هرچی باید خودش عقل داشته باشه رعایت کنه وقتی ناقل هست،،، بعدشم خواهشنا بعضی دکترا خودشودن قاطی بقیه کادر درمان نکنند،،، عده ای هم بودن وقتی خبر کرونا اومد مطب هاشون بستند و رفتند قایم شدن،،،، اونای که جانشون کف دست گرفتن پرستار و دکترای هستند که لباس خدمت پوشیدن تو بیمارستان ها وایسیدن تا لحظه آخر،،، دکتری به مدرک نیست به شرف و آدمیت هم هست،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان این موضوع ربطی به تبعیض در مشاغل نداره پس لطفا بحث رو به اونجا نکشونید... ؛ پزشک ها مغرور نیستند اونا چند سال درس میخونن برای سلامتی من و شما... ؛ هر قشری و هر شغلی احترام خودش را دارد... ؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدمه پرواز رعایت نمیکردن و پزشک تذکر میده رعایت کنید اونا هم لج میکنن پیادش میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
با توجه به تجربه و علمی که پزشک در خصوص این بیماری‌ داره به عدم فاصله گزاری اجتماعی توسط شرکت هواپیمایی اعتراض کرده آیا جوابش بیرون انداخته شدن از هواپیما بوده؟ آیا هواپیما باید کامل پربشه تاشرکت هواپیمایی به سود برسه تو وضعیتی که اغلب شرکت های بزرگ هوایی پرواز هاشون رو به خاطر بیماری تعطیل کردن.
چرا یک کشور فقیر مثل هند تمام پرواز های داخلی رو تعطیل میکنه ولی هواپیمایی وارش حتی حاضر نیست ۳۰ درصد از مسافران کم کنه تا یک صندلی بین مسافران فاصله باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
دکترها انسانیت ندارند، بیشتر تاجرند تا پزشک
United States of America
غلامحسین عالی
۱۵:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا باید این خانم دکتر بر خلاف اکثر قزیب به اتفاق کادر پزشکی از جان گذشته وتنها از روی لودگی و لوس بازی خود را ناقل کرونا بنامد وباعث پی آمد های ناگوار آن باشد !!
France
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من به عنوان یه پزشک که درگیر درمان بیماران بودم چند نکته می گم قضاوت درست کنین، اولا بخاطر شرایط شغلی و حرفه‌ای کادر درمان که شامل خدمات، نگهبان، پرستار، نیروهای مردمی حاضر در بیمارستان میشه، احتمال الوده شدن ما بالا بود، حال فاصله اجتماعی را خیلی خیلی قبل از اینکه دستورالعملی بیاد اکثر عوامل بیمارستانی رعایت می کردن چه بسا خیلی ها، تا ماها خودشونواز دیدن خانواده و دوستا محروم کردن، اگه ما میدیم کسی از شرایط سخت موجود اگاه نیست به خاطر وجدانه خودمون بهشون در حفظ فاصله، البته برای سلامتی خودشون تذکر میدادیم، اگر در جواب برخورد تندی میدیم، من شخصا می گفتم شاید من مشکل داشته باشم، و چیزی که ما تو شهر خودمون میدیدم امار بالای مبتلاها و عدم رعایت مردم و البته عدم اگاهی هموطنا بود، حالا که پروتکلها بهداشتی اومده، مطمئنا اون شرکت پروتکل‌ها رو رعایت نکردو موجب اعتراض پزشک شدو بقیه داستان که خودتون قضاوت کنین یه پزشک باعلم به اینکه ناقله یا مبتلا به بیماریه سوار هواپیما میشه،؟ شرایط سختی رو گذروندیم و هنوز همه چی تموم نشده، همچنان فاصله اجتماعی و بهداشت فردی رو رعایت کنیم تا اسیب جدی از این ویروس خطرناک نبینیم
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۵:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کار کادر پرواز درست بوده نباید اون همه مسافر قربانی یک نفر بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
دکترها واسه جان و شخصیت بیمار احترام قائل نیستند و انگار خودشان از آسمان آمدند، من چند وقت پیش برای آندوسکپی مادرم را به یک مطب خصوصی بردم و ۱/۵ ملیون پول دادم فکر کردم دکتر درست حسابی آمدم، از ساعت ۵ عصر تو نوبت نشستیم ساعت ۸ ده دقیقه کم نوبت مادرم شد رفت داخل اتاق دکتر که معاینه بشه دیدم ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه دکتر اتاق بغلی و دکتر بیهوشی و همه رفتن تو اتاق دکتری که مادرم داخل بود و من ترسیدم فکر کردم اتفاقی افتاده و منشی بهم گفت آرام باش چیزی نیست، من فکر میکردم برای مادرم اتفاقی افتاده و همه دکترها آمدند ولی ساعت یک ربع به ۹ همه دکتر ها آمدند بیرون و بعدا من فهمیدم که اینها دور هم جمع شده بودند که شام بخورند و مادرم بیهوش زیره دستگاه بوده و این افراد به ظاهر انسان اصلا واسشون مهم نبوده مریض بیهوش زیره دستگاهه و این که زمان شام خوردنشون دیر نشه واسشون مهم تر بوده
این هم از کسانی که از آنها قدیسه میسازید
Germany
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پیاده کردن ایشان کاردرستی نبوده،بااحترام یه جایی برای ایشان درنظرمیگرفتن که رعایت اصول بهداشتی شده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پزشک خاطی باید ممنوع الکار شود و از جامعه پزشکی اخراج گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خاطی تویی با این افکارت
اون پزشک جونشو گذاشته واسه مریضا . تازه اگرم ناقل بوده باشه نباید اینطوری رفتار میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر کادر پرواز راست گفته باشند کاملاً درست عمل کرده‌اند. و انگیزه های پزشک هم باید مورد سوال قرار بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
همون پزشک هم اگه ناقل بوده از همون مردم و مریض هاش گرفته که ۲۴ ساعت برای سلامتی مردمش سرکار بوده ؛ لااقل میبردنش یه گوشه ای اما این کار رو نمیکردن حداقل ایشون هم آدمه ؛ الان شما بیا برو تو مترو و اتوبوس آدم هست اصلا رعایت نمیکنه تازه خیلی ها هم شاید ناقل باشن ؛ ولی کسی بهشون بگه بیا برو بیرون اونا چیزی نمیگن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه شون داد میزنن ک ما ناقلیم تا کنارشون کسی نشینه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کار کادر پرواز درست بود
-
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کار خدمه پرواز درست بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر کار شون درست بوده چرا مسافرا ناراحت شدن ؟!!!!!!
حتما هواپیمایی وارش خطا کرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا بیا برو تو مترو و اتوبوس و خیابون ببین چقدر ناقل دارن دوروبرت میچرخن ؛ از کجا معلوم بقیه مسافران ناقل نبودن ؟؟ مثلا با گرفتن دستگاه تب سنج فکر کردین همه چی رو مشخص میکنه ؟؟ دوستان خیلی از کسایی که گرفتن اصلا هیچ علامتی نداشتن حتی تب هم نداشتن ولی نمیدونستن و ناقل بودن...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
شرکت‌های هواپیمایی تمام بلیط های خود را فروخته
ومسافران را بدون رعایت فاصله وچسبیده به هم در ردیف ها قرار می دهند
در هر پرواز اعتراضات به عدم رعایت فاصله گذرای اجتماعی وجود دارد
‌فقط از پروتکل های بهداشتی غذا وکترینگ را حذف کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۴:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
دمش گرم کادر پرواز کار خوبی کرد. بعضی از این قشر واقعا مقرور هستن
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۴:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
مغرور=کسی که غرور دارد
مقرور=؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
میخداستی دکترشی نشدی الان میگی مغروره ؛ میبینم هرسال تو کنکور چند نفر میخوان دکتر شن و نمیشن ؛ واقعا آدم افسوس میخوره ؛ بیشتر از این نگید بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کجای کارش بد بوده گفته من پزشکم ممکنه ناقل باشم فاصلتون ازم رعایت کنید ، کجاش بد بوده ، وقتی خودش علامت داره و فقط به خاطر شغلش جزو افراد پر خطر بوده از بقیه هم خواسته فاصلشون و رعایت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پزشکان عزیز وزحمتکش وپرستاران توایران مظلوم واقع شدند اگر همین پزشکان در مواقع کرونا کنارمیکشیدند معلوم نبود چه اتفاقی توکشور رخ میداد باید به پاس زحماتشان ازش دلجویی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
مظلوم نیستن تا میتونن از مردم پول میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اوخی دلم سوخت
اول پزشک محترم باید ثابت کنه پستشو عین خیلیای دیگه خالی نکرده و در نرفته بعد بیا واسش دل بسوزون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پزشکان عزیز وزحمتکش وپرستاران توایران مظلوم واقع شدند اگر همین پزشکان در مواقع کرونا کنارمیکشیدند معلوم نبود چه اتفاقی توکشور رخ میداد باید به پاس زحماتشان ازش دلجویی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
داستان را پزشک مذکور طور دیگری بیان میکند،اینکه داخل هواپیما رعایت فاصله انجام نشده ،که کادر پرواز به ایشان میگویند شما صلاحیت علمی ندارید ،که ایشان میگویند پزشک متخصص هستند وحتی ممکن است ناقل باشند که ایشان را از هواپیما پیاده میکنند،یکطرفه به قاضی نرویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اولا قطعا مردم از پیاده کردن اون پزشک ناراحت نشدن دوما واقعا قشر پزشک ۹۰ درصدشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگربخشی از یک قشر جامعه به وظیفه قانونی اش عمل کرد باید از کل جامعه باجگیری کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
قصه جالبی بود خیلی خندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پزشک مقصر است . مگر کرونا و ناقل بیماری بودن شوخی است؟ اگر ناقل هستی چرا بلیط گرفتی سوار هواپیما شدی اگر نیستی چرا ملت رو می ترسونی
-
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
در ایران تفاوت بین پزشک و بقیه مردم از زمین تا اسمان شده برای همینه همه مردم میخوان بچشون پزشک بشه

ما در مراکز درمانی کار میکنیم پزشک ما فقط از ساعت از 11 تا 1 میاد و چند تا مریض میبینه و سر ماه 10 میلیون میگیره

اما ما شرکتی هستیم از 7 تا 2 میریم حقوقمون حداقل اداره کار با مدرک ارشد/ اون هم سه ماه یک بار یک حقوق واریز میشه

تبعیض و بی عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا دروغ می یبافی پزشک های اورژانس و خانواده سه ساعت میان !!!!!!! همه پزشک ها ده تومن حقوق میگیرن !!!! خوبه تو خانواده پزشک داریم و میبینیم ،خسته نمیشید آنقدر به بقیه مردم حسو ی میکنید،محل کارتون و بگید که ما به آشناها معرفی کنیم!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواستی شمام درس بخونی دکتر شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
منم موافقم، دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان نظر شما چه ربطی به پیاده کردن پزشک داره
-
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا اگه یک ادم معمولی بود هم اینطور رفتار میشد؟
خب خودش شوخی کرده باهاش برخورد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کادر پرواز کارش درست بوده
Iran (Islamic Republic of)
ر ف
۱۲:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حیف یک حرکت نسنجیده یک. پزشک زحمات پزشکان دیگر را کمرنگ میکند این است که میگویند آعمال انسان به همدیگر. آسیب میرسانند
Germany
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا موضوع رو پیچیده اش می کنید ؟!
اظهارات شرکت هواپیمایی وارش مشخص است
مشخصات مسافرین ، بعنوان شاهد موجود است
بنابراین اگر این اقدام آقای پزشک صحت داشته باشد ، مجرم است و طبق قانون برخورد های شدیدتری « غیر از پیاده کردن وی از هواپیما» باید با ایشان انجام شود !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
پرستار
۱۲:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی کار اشتباهی کردن کادر پرواز.واقعا اکثرشون خوب نیستن.ما مدیون تمام پزشکان هستیم بخاطر جانفشانی هاشون و معتقدم اون خلبان بی ادب را تنبیه کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب الان مدیونی باید سرویس اضافی بدی بهش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه حرفیه که شما میزنی طرف یه کار مثبت تو جامعه انجام میده نباید خودشو سرور مردم بدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پزشک اشتباه کرده و باید با تجهیزات مخصوص وارد میشده و اعلام میکرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پزشک اشتباه کرده و باید با تجهیزات مخصوص وارد میشده و اعلام میکرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کادر زحمتکش پرستارهایی هستند که یه تعدادشون طرح هستند و یه تعدادشون هم ماهها حقوقشون تاخیر افتاده نه متخصص بیهوشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه ربطی به پرستارها داره ،چرا نمیخواید بفهمید یه متخصص حداقل ده سال درس خونده بدون اینکه حقوق داشته باشه ، نمیخواید بفهمید که اگر مشکلی که برای مریض پیش بیاد این پزشکه که مسیولیت اصلی به عهده داره , اینکه پزشک ها تو اورژانس خیلی مراکز دیگه بعد یک سال حقوقشون پرداخت میشه هم اطلاع ندارید حتماااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کلا تو کرونا فقط پرستارا کار کردن راست میگی
بقیه م مترسک سرجالیزن
ینی پزشکا ازمایشگاهیا بهیارا
اصن جیگرم کبابه واسه پرستارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
متاسفانه توی کشور من قبل از این که به انسان بودن یک نفر توجه بشه اول به مدرک و موقعیت اون فرد توجه میشه!!!! اگه تحصیل کرده بود و موقعیت اجتماعی بالایی داشت، مورد احترام واقع میشه و اگه خطایی هم کرده باشه طرف مقابلش باید توبیخ بشه و بالعکس!!!!! ماجرای فحاشی و تهدید نماینده محترم مجلس توی گمرک که یادتون هست؟؟؟؟؟ چون نماینده بود به کارمند گمرک توهین کرد و آخرش هم کارمنده توبیخ شد!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ولی متاسفانه توی کشور ما فقط به پول وپارتی اهمیت داده میشه ، مدرک اصلا مهم نیست ، پول وپارتی داشته باشی بقیه حله
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اون زمان که بیماری ابولا در افریقا شایع بود، خاطرم هست در خبری اومده بود، مردی بصرف اینکه روی لیوان دخترش به شوخی نوشته بود خطر ابتلا به ابولا محکوم به پرداخت جریمه چند صد یورویی شده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا پزشک بوده که بوده، اگه ما هم می بودیم با صدای بلند بگیم ناقل کرونا هستیم حتما می انداختنمون بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر کس کرونای باشه. باید مراقبت بشه و خودش اعلام میکرده از قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
مقصر هر دو طرف بوده اتد هم دکتر و هم مهماندار یکی بخاطر شوخی بیجا یکی بخاطر غرور بیش از حد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه غروری داشته اون خلبان اگه یک درصد احتمال میداده که اون واقعا بیمار هست وظیفش رو انجام داده
Iran (Islamic Republic of)
Fani
۱۱:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
در یکی از کشورهای غربی که نمیدانم انگلیس بود یا آلمان شخصی در مترو برای ترساندن مردم اعلام میکند که کرونا دارد. پلیس ضمن ضرب وشتم او را بازداشت می کند. حالا اگر یک پزشک متخصص این اشتباه را کرده وزارت پزشکان نه اینکه نبایستی از او حمایت کند بلکه بایستی پروانه پزشکی او ر ا لغو کند. آیا اگر با یک غیر پزشک این اتفاق می افتاد باز هم وزارت پزشکان این واکنش را نشان می داد.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۰:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه ماجرایی چه کشکی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
شرقی
۱۰:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
با اهداء سلام و ادب
هردو سازمان خدمتگزار مردمند و چون ما از این رویداد و آنچه در هواپیما گذشته بی خبریم ، پس مراقب وجدان و انصاف خود باشیم و ندانسته قضاوت نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من با این گونه تیتر زدن ها مخالفم جوری که مردم فکر کنند پزشک های عزیز شهروند درجه یک محسوب می شوند.
اگر طرف پزشک نبود و کشاورز، کارگر، مهندس، پاکبان، دانشجو یا اصلا بیکار بود ایا باز این خبر رو اعلام می کردید؟
هواپیمایی وارش یک شخص رو از هواپیما اخراج کرده.
توی انتخاب تیتر ها دقت کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اخراج یعنی چی تا حالا سوار هواپیما نشدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حتی اگه کرونا نداشته و به قول خودش برای تنها نشستن اون حرف زده ،باید باهاش برخورد میکردن،کار خوبی کردن پیادش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ارج و قرب پزشكا كه اشرف تحصيلكرده ها هستن از بين رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پزشک نباید مغرور باشه. درود بر شرف قشر کارگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلا هم اینطور نیس علم مهماندارا هم کم ار کار پزشکا نیس برای علم مفید قداست قایل باشید و طبقه بندی و سیاسی و .... نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اشرف بودن ولی حالا بعضیهاشون بیسواد کاسبند
Iran (Islamic Republic of)
elf
۱۴:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پزشکی با سهمیه همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خاک عالم بر سر مدرک ادمی ک خودشو اشرف تحصیلکرده ها میدونه
علم این ادم قطعا هیچ خیری واسه بقیه نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
نام خلبان لو رفته و احتمالا در لیست سیاه پزشکان خواهد بود....
Netherlands
ناشناس
۰۶:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید شرکت اش رو منحل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چون به وظیفش عمل کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب کردن که پیاده کردن تا دیگه نمک نریزه
Iran (Islamic Republic of)
ش
۰۴:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه پزشک نبود اینقدر موضوع حساس می شد؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا رحمتشون کنه و صبری به خانواده‌ های داغدارشون بده،از این اشتباهات باید درس گرفت برای فردایی بهتر انشااللله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
داداش پرتش که نکردن پایین :))
فرود اومدن پیادش کردن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه ربطی داشت
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۳:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه باید هوشیار و رعایت کنیم فرقی هم بین دارا و ندار و بزرگ و کوچک و پزشک و دیگر مردم و وزیر و ریس و یا دیگران نیست همه باید یا آزمایش دهیم و و پس از آن نیز حتما پروتکل ها را رعایت کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب اگر پزشکان هم همین برخورد را با شماها در بیمارستان ها بکنن و بگن ما شمارا ویزیت نمیکنیم شاید کرونا گرفته باشید چه عکس العملی نشون میدید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
وظیفه پزشکو میدونی چیه؟؟؟
-
حمید
۰۸:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
وظیفه خلبانو میدونی چیه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تقصیر دکتره بود ...خداروشکر استان بوشهر وضعیتش خوبه ...وقتی اون دکتره رعایت نکرد وای بحال مردم ....
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کارخوبی کردند پیادش کردن‌
آخرین اخبار