رئیس جمهور افغانستان ضمن محکوم کردن حمله های تروریستی اخیر در این کشور از گروه طالبان خواست دست از جنگ بکشد و به نیروهای امنیتی دستور داد تا از حالت دفاعی به حالت تعرضی بروند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان ضمن محکوم کردن حمله های تروریستی اخیر در این کشور از گروه طالبان خواست دست از جنگ بکشد و به نیروهای امنیتی دستور داد تا از حالت دفاعی به حالت تعرضی بروند.

محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان ضمن محکوم کردن حمله های تروریستی کابل و ولایت های ننگرهار و لغمان از گروه طالبان خواست که آتش بس کند.

وی گفت: با و جود ده ها بار درخواست آشتی از گروه طالبان باز هم این گروه دست به کشتن شهروندان افغانستان می زند و به خونریزی ادامه می دهد.

گفتنی است که سه شنبه ۲۳ ثور/ اردیبهشت جاری، روز خونینی در افغانستان بود که با حملات مهاجمان به مسجد، بیمارستان، زایشگاه و آیین تشییع جنازه در مناطق مختلف صورت گرفت و حداقل بیش از ۶۰ شهید و زخمی برجای گذاشت.

ساعت ۱۰ پیش از ظهر سه شنبه ۲۳ ثور/ اردیبهشت مهاجمان مسلح با سلاح‌های سبک و سنگین به یک بیمارستان و زایشگاه در منطقه ۱۳ در غرب شهر کابل حمله کردند.

مهاجمان با شلیک به زنان باردار و نوزادان در زایشگاه، شماری از آن‌ها را شهید و تعدادی را هم زخمی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار