به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به درخواستهای مردمی پاسخ داد.
او روز گذشته در راستای پاسخگویی به درخواستهای شهروندان، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به تماسهای مردم پاسخ داد.
استاندار گیلان در جریان این تماسها ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، دستورات لازم را برای اقدام به هر یک از معاونان، مدیران ستادی استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی استان صادر کرد.
بیشتر بخوانید: طرح نظارت مردم بر دولت در گیلان
ارتباط مستقیم تلفنی مردم با مسئولان استان از طریق شماره تماس ۱۱۱ صورت میگیرد.
سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطروحه از سوی مردم راه اندازی شده است که موارد مطروحه میتواند شامل درخواست، شکایت، تشکر، ابراز احساس، انتقاد، طرح و ایده و گزارش باشد.
انتهای پیام/ع