فرماندار باغملک از تعطیلی ادارات این شهرستان در آخرین روز کاری هفته جاری سخن گفت.

محمد نجاتی پور فرماندار باغملکدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: ممنوعیت حضور در مناطق گردشگری و زیارتی شهرستان باغملک، کنترل و برخورد قاطع با برگزارکنندگان مراسم تشییع، ترحیم و جشن‌ها و تعطیلی کلیه ادارات، دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها در روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹ از جمله تصمیمات ستاد مقابله با کرونا ویروس است.

او افزود: از هم استانی‌های عزیز استدعا داریم در ایام پیش رو به هیچ وجه شهرستان باغملک را به عنوان مقصد مسافرت خویش انتخاب نفرمایند، زیرا امکان استفاده از مناظر طبیعی، مناطق گردشگری و زیارتی شهرستان را نخواهند داشت.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان باغملک  اظهار داشت: مثبت شدن آزمایش تعدادی از شهروندان باغملکی در چند روز اخیر نگرانی‌های فزاینده‌ای برانگیخت و بیم آن می‌رود بیماری مهلک کرونا در سطح شهرستان گسترش یابد به همین منظور تصمیمات محدودکننده‌ای اتخاذ و ابلاغ شد.

نجاتی پور تصریح کرد: صدور جواز دفن متوفیان صرفا پس ازبررسی، تایید و امضا مراجع سه گانه‌ی انتظامی، دادستانی و فرمانداری و ابلاغ به شبکه‌ی بهداشت و درمان امکان پذیرست، همچنین نیروی انتظامی بر روند کاملا محدود تشییع جنازه‌ها نظارت می‌کند و در صورت هرگونه تخلف از ضوابط اعلام شده مراتب جهت پیگردقضایی به دادستانی ارایه خواهد شد.

رئیس شورای سلامت شهرستان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته پس از بررسی‌های به عمل آمده متعاقب ۵ مورد صدور جواز دفن در شهر قلعه تل و روستا‌های دره نی، تکیه، تنگ خشک و ابوالعباس مشخص شد که تشییع جنازه‌ها با نظارت نیروی انتظامی و حداقل تعداد شرکت کننده صورت گرفته است.

این مقام مسئول گفت: لازم است از زحمات نیروی انتظامی و همکاری مردم فهیم و بستگان متوفیان تقدیر کرد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.