احداث پروژه ورزشی سایت اهداف پروازی در دهکده المپیک کرمانشاه به دلیل نبود تامین منابع مالی لازم باعث شده تا در حد همان حرف‌های جدی باقی بماند و تاکنون به مرحله اجرا نرسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا نظری رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه درخصوص آخرین تصمیمات گرفته شده برای احداث این پروژه گفت : طی چهارسال گذشته که در راس هیات استان بودم، پیگیری‌های زیادی را برای اجرایی شدن این پروژه داشتم، اما متاسفانه هربار به دلایلی اعتبارات آن اختصاص پیدا نمی‌کرد.

او گفت : در این مدت چهار بار موافقت نامه اصولی برای احداث این پروژه شش هکتاری مبادله شد و در سال ۱۳۹۸ هم حدود دو میلیارد تومان به آن اختصاص یافت.

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه افزود: از کل رقم دو میلیاردی که به این پروژه اختصاص پیدا کرده بود، تنها ۳۰ درصد آن تخصیص پیدا کرد که طی رایزنی که با رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم، قرار براین شد تا اقدامات اولیه را برای شروع پروژه با همین میزان اعتبار آغاز کنیم.

او گفت: با این اعتبار مطالعات پروژه و خرید تجهیزات مورد نیاز آن را انجام خواهیم داد و بنظر می‌رسد با تخصیص مابقی اعتبارات بتوانیم شهریور امسال عملیات اجرایی سایت اهداف پروازی کرمانشاه را شروع کنیم.

نظری بااشاره به نیاز‌های استان کرمانشاه و منطقه غرب کشور به احداث چنین پروژه‌ای، ادامه داد: در حال حاضر چنین زیرساختی را در استان‌های غربی نداریم و ورزشکاران رشته تراپ برای تمرین مجبورند آخر هفته‌ها را به مرکز کشور بروند.

او گفت: همچنین احداث این پروژه می‌تواند کمک کند فضایی داشته باشیم تا شکارچیانی که اسلحه‌های مجاز در دست دارند، برای اقناع روحی و تخلیه هیجانات به جای شکار حیوانات در محیط زیست، در این فضا تمرین کنند و مسابقه بدهند.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در نشست ویدئوکنفرانس دو روز پیش (دوشنبه) قول‌هایی برای آغاز احداث این پروژه در سالجاری به رئیس فدراسیون و رئیس هیات تیراندازی استان دادیم.

او گفت: در مرحله اول ۶۵۰ میلیون تومان به این پروژه تخصیص داده‌ایم تا بخشی از تجهیزات آن خریداری شود و کار مطالعاتی روی پروژه توسط مشاور انجام گیرد.

او افزود: تلاش می‌کنیم تا اعتبار مورد نیاز احداث این پروژه را برای سالجاری بدهیم و آن را جزو پروژه‌های در اولویت خود قرار دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.