اعتبارات بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری به ۷۵۰ میلیارد تومان رسید

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات بنیاد مسکن مجموعاً به ۷۵۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجموع اعتبارات عمرانی و تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال ۹۸ گفت: اعتبارات بنیاد مسکن پارسال ۳۵۰ میلیارد تومان و اعتبار طرح اقدام ملی ۴۰۰ میلیارد تومان بود که مجموعا به ۷۵۰ میلیارد تومان رسید.

او با اشاره به اشتغال ایجاد شده از سوی این نهاد در سال ۹۸ افزود: مجموع اشتغال فصلی و دوره‌ای از سوی بنیاد مسکن با احتساب طرح‌های کلنگ‌زنی شده قریب به ۱۰ هزار نفر بوده است.

رئیسی همچنین با اشاره به تعداد روستا‌های واقع شده در حریم کیفی رودخانه زاینده رود اضافه کرد: از مجموع ۲۳ روستای شهرستان سامان ۲۰ روستا در قالب ۵۱ خانوار و ۲۵۷ واحد در حریم کمی رودخانه و ۸۳۵ واحد در قالب یک هزار و ۱۶۷ خانوار در حریم کیفی رودخانه قرار دارد.

او ادامه داد: از مجموع مساحت ۵۴۹.۱۰ هکتار مساحت روستا‌های شهرستان سامان ۵.۱۵ هکتار در بستر حریم کمی و ۱۱۶.۷ هکتار در حریم کیفی قرار دارد، ۲۲ درصداز مساحت روستا‌های شهرستان سامان در حریم کیفی قرار دارند.

رئیسی با اشاره به قرار داشتن برخی روستا‌ها در حریم لوله گاز و نفت گفت: روستای شوراب صغیر در حریم لوله نفت سراسری قرار دارد که میزان ۲.۵ هکتار از مساحت روستا در حریم قرار گرفته و ۱۲ روستای شهرستان‌های لردگان و بروجن نیز در حریم لوله گاز قرار دارند که معادل ۱۸ هکتار است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار