با تلاش آتش نشانان، مرد جوانی که در روستای قاسم آباد بینالود به درون چاه ده متری سقوط کرده بود نجات پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امیر جوریان مدیر فنی عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با تلاش نجاتگران آتش نشانی نیشابور و مشهد مرد جوانی که در روستای قاسم آباد بینالود به درون چاه ده متری سقوط کرده بود نجات یافت.
نجات جان مرد جوان از عمق چاهی در بینالود

او با بیان شرح ماجرا، افزود: دیروز با اعلام این حادثه از سوی ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد به ستاد فرماندهی آتش نشانی نیشابور، با توجه به اینکه حادثه خارج از محدوده شهری بود با هماهنگی شهردار نیشابور یک تیم از نجاتگران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.

مدیر فنی عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور ادامه داد: نجاتگران پس از رسیدن به محل و ایمن سازی اطراف چاه با استفاده از سه پایه نجات و ابزار نجات در ارتفاع را انجام داده و یکی از همکاران برای بیرون آوردن مصدوم به داخل چاه فرود رفت.
 
 
نجات جان مرد جوان از عمق چاهی در بینالود

جوریان بیان کرد: مصدوم از هوشیاری کامل برخوردار بود و فقط از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود که با رعایت اصول امداد و نجات مصدوم به بیرون چاه انتقال یافت.  
 
نجات جان مرد جوان از عمق چاهی در بینالود

او با بیان اینکه در انجام این عملیات نجاتگرانی از آتش نشانی مشهد نیز حضور داشتند، تصریح کرد: بی احتیاطی در پوشش دادن سر چاه با یک ورقه فلزی غیر ایمن که تحمل وزن یک انسان را نداشته و اطلاع نداشتن مصدوم از وجود چاه عامل بروز این حادثه بوده است.

مدیر فنی عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور تاکید کرد: همشهریان در خصوص پوشش سر چاه‌ها باید دقت لازم را داشته باشند و با طوقه چینی مناسب با آجر و سیمان سر چاه را به شکل استاندارد ببندند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.